Mijn Corvette mod is helemaal klaar, en ik heb een specifieke manier om te releasen, namelijk met youtube filmpje erbij. Aangezien ik dit weekend m'n Corvette ga releasen, vroeg ik me af of jullie me kunnen helpen met het vinden van mooie plaatsen in IV. Met mooie plaatsen bedoel ik plaatsen die sfeer uitademen (ergens onder een verlaten brug bijvoorbeeld), plaatsen waar je in kan rijden met je auto, waar je mooi en rustig kan rijden, enzovoort.
Dit is een filmpje van me waarin jullie misschien zien wat ik bedoel.
Aangezien ik niet steeds dezelfde plaatsen wil gebruiken en nog niet heel erg thuis ben in het tweede en derde eiland van IV, vroeg ik me af of jullie nog mooie plaatsjes weten voor in mijn nieuwe filmpje.
Hee forummers en IV liefhebbers,
Mijn Corvette mod is helemaal klaar, en ik heb een specifieke manier om te releasen, namelijk met youtube filmpje erbij.
Aangezien ik dit weekend m'n Corvette ga releasen, vroeg ik me af of jullie me kunnen helpen met het vinden van mooie plaatsen in IV. Met mooie plaatsen bedoel ik plaatsen die sfeer uitademen (ergens onder een verlaten brug bijvoorbeeld), plaatsen waar je in kan rijden met je auto, waar je mooi en rustig kan rijden, enzovoort.
Dit is een filmpje van me waarin jullie misschien zien wat ik bedoel.
Aangezien ik niet steeds dezelfde plaatsen wil gebruiken en nog niet heel erg thuis ben in het tweede en derde eiland van IV, vroeg ik me af of jullie nog mooie plaatsjes weten voor in mijn nieuwe filmpje.
Elke suggestie, wat dan ook, ik hoor het graag.
Bij voorbaat dank,
Senne