Jump to content
Geplaatst:
comment_1454320

Hallo

Ik kan GTA 4 niet echt goed spelen, het schokt veel etc.

Het kan liggen aan m'n pc daarom wil ik even vragen of het aan mn pc ligt.

Hier wat info over mn pc.

MS Windows XP Professional SP3

AMD Athlon 64 X2 Dual Core Proccessor 4000+

2.0 GB RAM

NVIDIA GeForce 8600 GT

en ik het een 22" monitor, en die zou ik graag goed kunnen gebruiken XD.

Ik weet niet of je aan deze informatie genoeg hebt.

Als er iets niet goed is aan m'n pc dan zou ik graag advies willen krijgen over welke pc ik dan wel moet komen, zoals processor, videokaart, moederbord etc.

ik zat te denken aan een GeForce GTX275

maar welke processor en videokaart daarvoor goed zijn weet ik niet.

• Reacties 48
  • Bezichtigingen 2.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1459151

dat zou ik niet doen, dat is een b-merk, die gaan vele malen minder alng mee en dat wil je niet, je wilt een voeding met zekerheid 2 jaar kunnen gebruiken, dat ben je met een b-merk niet zeker, wat denk je dat er gebeurt als de voeding kapot gaat, dan is de kans groot dat je kortsluiting krijgt, wat dus je hele pc molt. De a-merk voedingen hebben een hogere efficientie, beter gecontroleerde voltages(binnen een range van 5%), ze zijn tegen overbelasting, oververhitting en kortsluiting beveiligd, net zoals bij een stoppenkast eigenlijk.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1459253
dat zou ik niet doen, dat is een b-merk, die gaan vele malen minder alng mee en dat wil je niet, je wilt een voeding met zekerheid 2 jaar kunnen gebruiken, dat ben je met een b-merk niet zeker, wat denk je dat er gebeurt als de voeding kapot gaat, dan is de kans groot dat je kortsluiting krijgt, wat dus je hele pc molt. De a-merk voedingen hebben een hogere efficientie, beter gecontroleerde voltages(binnen een range van 5%), ze zijn tegen overbelasting, oververhitting en kortsluiting beveiligd, net zoals bij een stoppenkast eigenlijk.

oke, bedankt

Is 580 watt ook genoeg.

en wat gebeurt er als mijn voeding te weinig watt aan kan ?

>>> Door Hanneswasco: Dubbelpost voor bump verwijderd. Niet iedereen is hier 24/7 en dus soms zal je even moeten wachten voor iemand je helpt. ;)<<<

Geplaatst:
comment_1459318

het is niet nodig om zo snel te dubbelposten.

Als een voeding neit genoeg voltage kan leveren zal deze gewoon uitvallen als de maximum is berijkt.

Een 650Watt voeding is aan te raden, in dat geval zit je altijd veilig, ook als je weer wilt upgraden met nog wat anders, bijvoorbeeld een extra harde schijf.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1459417
het is niet nodig om zo snel te dubbelposten.

Als een voeding neit genoeg voltage kan leveren zal deze gewoon uitvallen als de maximum is berijkt.

Een 650Watt voeding is aan te raden, in dat geval zit je altijd veilig, ook als je weer wilt upgraden met nog wat anders, bijvoorbeeld een extra harde schijf.

oke bedankt, ik zal dan nog maar even moeten kijken wat ik precies ga kopen en het een en ander proberen

En de dubbel post was niet de bedoeling, ik wilde mn bericht bewerken en poste perongeluk een 2e zelfde post.

en ik ben nieuw op dit forrum dus ik kon niet vinden hoe ik mn bericht moest verwijderen.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1461212

Hallo

Ik heb nu mn nieuwe video kaart (GTX275) en een nieuwe voeding (580watt), hij speelt al veel beter alleen met een betere processor natuurlijk nog veel soepeler. Maar wanneer ik een tijdje GTA 4 aan het spelen ben, dan gaat die opeens heel erg stotteren, ik heb geen idee hoe dat komt.

Heeft iemand anders dat ook? Hoe komt dat? En weet iemand hoe ik dat kan oplossen?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.