August 20, 200916 yr Hoi Ik heb ff een vraagje, Me geluid doet het niet meer en ik wil te weten komen welke draden allemaal aangesloten moeten zijn IN DE PC.
August 20, 200916 yr Welke aansluiting doet het niet meer, de front aansluiting of achterkant van je pc ( moederbord zelf dus )?
August 21, 200916 yr staat je geluid niet op dempen? en er lijdt geen kabeltje je geluid in de kast. er zit zo een soort van zilveren doosje en daar moet je je groene kabel in stoppen Edited August 21, 200916 yr by iefen
August 21, 200916 yr Author In de achterkant ja... En ik heb bij de instellingen gekeken en alles is goed...
August 21, 200916 yr Als het de achterkant is heeft het niks te maken met instellingen, dan heb je of je drivers/software niet in orde of je moederbord onboard sound is defect.
August 21, 200916 yr Author Hij doet het weer Ik weet niet hoe, maar ik heb alles weer in de kastje van de PC gezet en heb Koptelefoon aangesloten en weer losgekoppeld en nu doet me geluid het weer, zeer raar vind ik. Echt redeloos xD
Hoi
Ik heb ff een vraagje,
Me geluid doet het niet meer en ik wil te weten komen welke draden allemaal aangesloten moeten zijn IN DE PC.