Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Screenshots - allemaal lege wegen

Ik heb een hoop gta sa screenshots voor de pc gezien. En het opmerkelijke was dat ik bijna op geen van alle autos zag. Jawel, een lege straat dus. Hopelijk komen we straks wel autos tegen zeg :blink: En de straten lijken ook vrij leeg :(

Edited by martijnn

Featured Replies

Een reden dat veel van de screenshots die R* gemaakt heeft geen auto's bevatten zou kunnen zijn, dat het geen echte ingame screen shots zijn, maar opnames gemaakt met hun design tooling, zogenaamde "renders". Op die manier kunnen ze screens van een betere kwaliteit tonen. Beetje vals-spelen dus, eigenlijk :)

PS. let wel "zou kunnen zijn", niemand behalve R* weet dat zeker :puh:

het kan ook zijn dat het te maken heeft met de pop up

dat de wagens en dergelijk ineens verschijnen als je wat dichterbij komt (zie ook t tourfilmpje waar bomen,wagens,mense etc. zomaar ineens tevoorschijn komen)

dit was overigens ook bij de vorige delen van GTA dus zo me niks verbazen

kijk ook eens bij de Walkthrough...en dan bij missie screens (maakt niet uit welke)

daar zie je ook geen enkele auto.

heb de No-traffic cheat aangezet ;)

Een reden dat veel van de screenshots die R* gemaakt heeft geen auto's bevatten zou kunnen zijn, dat het geen echte ingame screen shots zijn, maar opnames gemaakt met hun design tooling, zogenaamde "renders". Op die manier kunnen ze screens van een betere kwaliteit tonen. Beetje vals-spelen dus, eigenlijk :)

PS. let wel "zou kunnen zijn", niemand behalve R* weet dat zeker :puh:

Weet je misschien ook of je soort gelijke programma's kan downloaden voor bijv. Gta vice city? Het lijkt mij wel leuk om ''professionele'' screens te maken :) .

Weet je misschien ook of je soort gelijke programma's kan downloaden voor bijv. Gta vice city? Het lijkt mij wel leuk om ''professionele'' screens te maken :) .

nee lijkt me saai waarom zou je de autos weglaten volgens mij worden se screens dan wel erg saai vooral bij vice city.

PS.  let wel "zou kunnen zijn", niemand behalve R* weet dat zeker :puh:

ze gebruiken daarvoor hun eigen design tools ;) die gaan ze natuurlijk niet vrijgegeven :puh: