Jump to content

Electro/House/Fidget/Techno topic


Jon-asses

Recommended Posts

  • Reacties 169
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jon-asses

    47

  • Think

    23

  • lexus123

    19

  • BV_1993

    12

Ik houd dus totaal niet van die muziek, afgrijselijk! Ik houd liever van Rock en pop, zoals Linkin Park, die is goed. Ik houd ook niet van bijvoorbeeld metal of hardcore rock, :kots: .

vind je de beat op 1:15 slecht?

Ik versta dat het niet je soort muziek is, maar dat is toch niet afgrijselijk? Je moet toch begrijpen wat er goed aan is, of niet soms?

Link to comment
Delen op andere websites

Goeie muziekkeuze heb je, Jonas. En aan andere mensen, ga nou niks zeggen over de nummers als je alleen de eerste tien seconden, want je moet gewoon op de climax wachten, die pas rond de 50 à 60 seconden pas komt.

@FF: Nee, dat gebraaaaaaaaaaaaaaahhhhhh in muziek, ja dat is leuk om aan te horen. :duh:

Bewerkt: door Jesperkaj
Link to comment
Delen op andere websites

Goeie muziekkeuze heb je, Jonas. En aan andere mensen, ga nou niks zeggen over de nummers als je alleen de eerste tien seconden, want je moet gewoon op de climax wachten, die pas rond de 50 à 60 seconden pas komt.

@FF: Nee, dat gebraaaaaaaaaaaaaaahhhhhh in muziek, ja dat is leuk om aan te horen. :duh:

Ja, ieder heeft nou zo zijn eigen muzieksmaak, en dat is maar goed ook, anders zou het behoorlijk saai zijn. :)

En trouwens, vind jij dit gebraaaaaaaaaaaaaahhhh?

Doet het filmpje het niet?

.

Of wat dacht je van: Linkin Park- Numb?

Kijk, dit is gebrul en geschreeuw, en daar houd ik nou weer niet van:

Doet de link het niet? klik.

Jon: Ik moet wel toegeven, dat is wel een goede beat, maar verder is het crap. :D

Bewerkt: door FireFighter
Link to comment
Delen op andere websites

Goeie muziekkeuze heb je, Jonas. En aan andere mensen, ga nou niks zeggen over de nummers als je alleen de eerste tien seconden, want je moet gewoon op de climax wachten, die pas rond de 50 à 60 seconden pas komt.

@FF: Nee, dat gebraaaaaaaaaaaaaaahhhhhh in muziek, ja dat is leuk om aan te horen. :duh:

Ja, ieder heeft nou zo zijn eigen muzieksmaak, en dat is maar goed ook, anders zou het behoorlijk saai zijn. :)

Jon: Ik moet wel toegeven, dat is wel een goede beat, maar verder is het crap. :D

:7 Je hebt de andere 'beats' neit geluisterd van de andere liedjes. Maarja laat ook maar.

Link to comment
Delen op andere websites

Goeie muziekkeuze heb je, Jonas. En aan andere mensen, ga nou niks zeggen over de nummers als je alleen de eerste tien seconden, want je moet gewoon op de climax wachten, die pas rond de 50 à 60 seconden pas komt.

@FF: Nee, dat gebraaaaaaaaaaaaaaahhhhhh in muziek, ja dat is leuk om aan te horen. :duh:

Ja, ieder heeft nou zo zijn eigen muzieksmaak, en dat is maar goed ook, anders zou het behoorlijk saai zijn. :)

Jon: Ik moet wel toegeven, dat is wel een goede beat, maar verder is het crap. :D

:7 Je hebt de andere 'beats' neit geluisterd van de andere liedjes. Maarja laat ook maar.

Ownee? Die heb ik dus wel geluisterd, maar die vind ik niet zo goed. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Goeie muziekkeuze heb je, Jonas. En aan andere mensen, ga nou niks zeggen over de nummers als je alleen de eerste tien seconden, want je moet gewoon op de climax wachten, die pas rond de 50 à 60 seconden pas komt.

@FF: Nee, dat gebraaaaaaaaaaaaaaahhhhhh in muziek, ja dat is leuk om aan te horen. :duh:

Ja, ieder heeft nou zo zijn eigen muzieksmaak, en dat is maar goed ook, anders zou het behoorlijk saai zijn. :)

En trouwens, vind jij dit ?

Doet het filmpje het niet?

.

Of wat dacht je van: Linkin Park- Numb?

Kijk, dit is gebrul en geschreeuw, en daar houd ik nou weer niet van:

Doet de link het niet? klik.

Jon: Ik moet wel toegeven, dat is wel een goede beat, maar verder is het crap. :D

Ik heb nooit gezegd dat ik dat gebraaaaaaaaaaaaaahhhh muziek vind.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben zelf niet zo'n house fan, maar de Crookers zijn nog goed. Behalve knobbers vind ik dat het bijna meteen leuk wordt (bij knobbers hoor je de eerste halve minuut alleen maar dezelfde beat. Van nummers zoals Knobbers heb ik wel gehoord, maar de laatste bijvoorbeeld niet. Toch is die beter. Meer variatie en vette beats.

Van house zoals Armin van Buuren moet ik niks hebben. Allemaal veel te ver over de top, maar dit is gewoon vet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben zelf niet zo'n house fan, maar de Crookers zijn nog goed. Behalve knobbers vind ik dat het bijna meteen leuk wordt (bij knobbers hoor je de eerste halve minuut alleen maar dezelfde beat. Van nummers zoals Knobbers heb ik wel gehoord, maar de laatste bijvoorbeeld niet. Toch is die beter. Meer variatie en vette beats.

Van house zoals Armin van Buuren moet ik niks hebben. Allemaal veel te ver over de top, maar dit is gewoon vet.

Dan snap je niet echt wat House is. Armin van Buuren maakt Trance muziek en dat komt meer in de buurt van Dance. House komt meer in de buurt van Electro en Techno en is dus ook volledig anders. In Dance en Trance zit ook meer tekst. In Electro kan ook wel tekst zitten, maar meestal is het dan een zinnetje of 2 dat non-stop herhaald word en meestal een robotachtige stem heeft.

Ontopic: Crookers vind ik wel aardig, vooral het nummer ''Day N Night''. Maar toch gaat mijn smaak liever naar het geweldige franse duo Daft Punk. Mede door de geweldige tour ''Alive 2007''. Boys Noize en Deadmau5 vind ik ook goed.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben zelf niet zo'n house fan, maar de Crookers zijn nog goed. Behalve knobbers vind ik dat het bijna meteen leuk wordt (bij knobbers hoor je de eerste halve minuut alleen maar dezelfde beat. Van nummers zoals Knobbers heb ik wel gehoord, maar de laatste bijvoorbeeld niet. Toch is die beter. Meer variatie en vette beats.

Van house zoals Armin van Buuren moet ik niks hebben. Allemaal veel te ver over de top, maar dit is gewoon vet.

Ontopic: Crookers vind ik wel aardig, vooral het nummer ''Day N Night''. Maar toch gaat mijn smaak liever naar het geweldige franse duo Daft Punk. Mede door de geweldige tour ''Alive 2007''. Boys Noize en Deadmau5 vind ik ook goed.

Vind ik ook alledrie wel lekker :)

Ben je toevallig Belg?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het geen muziek :N

Waarom?

Er komt geen eens zang in voor en er zitten geen instrumenten het is gewoon computer muziek en daar houd ik niet van, in muziek moet gevoel zitten daarom vind ik rap ook geen muziek.

In muziek moet power zitten, en house en dance is gewoon net dansen met een plank compleet geen gevoel :7

Bewerkt: door Metal-Bullets
Link to comment
Delen op andere websites

Dat 2de Nummer van de Crookers is wel goed

De Knobbers gaat nog wel.

Maar voor House/Techno Muziek luister ik liever naar Deadmau5, Vato Gonzalez.

Maar de Crookers kunnen er ook wat van en de Chemical Brothers - Midnight Madness is ook een goed nummer.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...