Geplaatst: 22 augustus 200915 jaren comment_1456546 Hallo ik zag een filmpje dat iemand een Auto bom plaatste onder een auto, mijn vraag is: Waar kun je dit kopen, of moet je eerst wat missies er voor doen?
Geplaatst: 22 augustus 200915 jaren comment_1456552 Je moet het één keer in een missie doen en je kan hem krijgen door packie te bellen als je meer dan 80% met hem bevriend bent.
Geplaatst: 22 augustus 200915 jaren Auteur comment_1456561 Je moet het één keer in een missie doen en je kan hem krijgen door packie te bellen als je meer dan 80% met hem bevriend bent. Oke bedankt Ik wil namelijk een chaos maken voor politie bureau, en weet je ook wat dat is bij die ene huis? die met die lift... Als je stukje doorrijd staan daar allemaal polities en als je voor het huis staat krijg je 4 sterren
Geplaatst: 22 augustus 200915 jaren comment_1456576 Je moet het één keer in een missie doen en je kan hem krijgen door packie te bellen als je meer dan 80% met hem bevriend bent. Oke bedankt Ik wil namelijk een chaos maken voor politie bureau, en weet je ook wat dat is bij die ene huis? die met die lift... Als je stukje doorrijd staan daar allemaal polities en als je voor het huis staat krijg je 4 sterren Vlakbij je safehouse in Algonquin? Dat is het Hoofdkwartier van de LCPD, Als je daar naar binnen rijd krijg je inderdaad 4 sterren wanted level.
Geplaatst: 23 augustus 200915 jaren comment_1457124 Je moet het één keer in een missie doen en je kan hem krijgen door packie te bellen als je meer dan 80% met hem bevriend bent. Oke bedankt Ik wil namelijk een chaos maken voor politie bureau, en weet je ook wat dat is bij die ene huis? die met die lift... Als je stukje doorrijd staan daar allemaal polities en als je voor het huis staat krijg je 4 sterren Vlakbij je safehouse in Algonquin? Dat is het Hoofdkwartier van de LCPD, Als je daar naar binnen rijd krijg je inderdaad 4 sterren wanted level. en als je er boven vliegt, volgens mij 2
Geplaatst: 23 augustus 200915 jaren comment_1457128 Je moet het één keer in een missie doen en je kan hem krijgen door packie te bellen als je meer dan 80% met hem bevriend bent. Oke bedankt Ik wil namelijk een chaos maken voor politie bureau, en weet je ook wat dat is bij die ene huis? die met die lift... Als je stukje doorrijd staan daar allemaal polities en als je voor het huis staat krijg je 4 sterren Vlakbij je safehouse in Algonquin? Dat is het Hoofdkwartier van de LCPD, Als je daar naar binnen rijd krijg je inderdaad 4 sterren wanted level. en als je er boven vliegt, volgens mij 2 Ook 4 sterren omdat je het Terrein overvliegt. Is hetzelfde als met het vliegveld. Bewerkt: 23 augustus 200915 jaren door Eddie Low
Geplaatst: 23 augustus 200915 jaren comment_1457366 Het is niet het hoofdkwartier van de LCPD, maar de GTA versie van de Verenigde Naties.
Hallo ik zag een filmpje dat iemand een Auto bom plaatste onder een auto, mijn vraag is: Waar kun je dit kopen, of moet je eerst wat missies er voor doen?