Jump to content
Geplaatst:
comment_150484

In True Crime 2 speel je niet meer met de politieagent Nick Kang, maar met een nieuwe held genaamd Marcus Reed en dus ook niet meer in Los Angeles, USA. Je zult in een gebied van maar liefst 750 vierkante kilometer rond kunnen lopen, auto's kunnen vorderen, misdaadjes kunnen oplossen of voor de 'bad cop' manier kunnen gaan. Daarnaast zal er ook gevochten en geschoten moeten worden. De game zal maar liefst 30 hoofd- en 120 submissies bevatten en hopelijk is de verhaallijn dit keer beter dan de vorige keer.

het komt nog in 2005 in de winkels.

Bron: Team Xbox

hier kan je de clip bekijken

voor de rest is er nog niets beschikbaar alleen wat foto's van op de E3.

ik houd jullie daarvoor voor op de hoogte

COMMANDO :ph34r

ps. kunnen jullie hier onder de reden zetten

Bewerkt: door commando

• Reacties 60
  • Bezichtigingen 3.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

<br>denken jullie dat het dit deel beter gaat worden?<br> 33 leden hebben gestemd

1. 1. <br>denken jullie dat het dit deel beter gaat worden?<br>

• ja
      39
    • nee
      17

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

• 1 maand later...
  • 3 weken later...
Geplaatst:
comment_376120

Ik heb het spel nu al sinds de release datum. Ik zitten wel veel irritante bugs in moet ik zeggen. Ik heb echt heel rustig het spel uitgespeeld, ik vond het leuk om wat door de stad te lopen en misdaden te doen. Ik vind het ook leuk van die soort missies buiten de storyline. Dat die vrouw, ik weet even niet meer hoe ze heet, maar dat die je opbelt en zegt bijvoorbeel dat er veel mensen aan drugs dood gaan ofzo. Dan krijg je van die missies van dat je naar een druglab moet, of iemand heeft een overdosis gehad, in het pand moet je dan bewijzen gaan verzamelen. En dan heb je weer dat er veel auto's de laatste worden gestolen. En van die plaatselijke misdaden, dat je vlakbij de Lincol Tunnel bent, dan krijg je ineens te horen dat er een terrorisatie plaatsvind in die tunnel.

Ook vind ik het leuk dat je je kleren kan veranderen. Maar wat ik echt het irritantst vind is eigenlijk de politie, hun vermoorden echt altijd je verdachte die je moet arresteren. Dat is zo'n gast die je dan nodig hebt voor informatie. Maar toch vind ik het echt een leuke game, was er weer mee gestopt, maar ik speel het sinds kort weer. Het vechten vind ik ook leuk, alleen vind ik dat het schieten nog wel beter kan. Ook vind ik het jammer dat het zo vaak donker is. Voor de rest vind ik het echt goed.

Ik zal zeker het vervolg kopen van True Crime New York City. Ik had gehoord over een ander deel in New York ofzo, met andere missies, dat het in hoofdstukken gaat ofzo.

Maar het cijfer dat Gamespot had gegeven vind ik ook onzin, een 4,6 volgens mij. Dat is te laag.

Geplaatst:
comment_376129

Hoofdstukken zeg je?, Dus net als Streets of L.A het is expres zo donker gemaakt omdat ze New York een realistisch sfeertje wilde geven, de politie probeert dat bij mij ook altijd alleen heb ik dan vaak al een neutralzing shot afgevuurd... :*D

Geplaatst:
comment_376957

Zelf vind ik de replay value wel beter dan GTA. Je kan als je klaar bent met True Crime New York City gewoon weer de eerste missie kiezen, als je dat nog niet wist. Je kan dan gewoon bepalen welke missie en met welke "Major Case" je gaat beginnen.

• 2 weken later...
  • 2 weken later...
  • 4 weken later...
Geplaatst:
comment_416758
ik denk het wel dat is meestal zo met nieuwe spellen betere klwaliteit enz

Deel 2 is inmiddels allang uit...

Dus neem aan dat je deel 3 (waar ik echter nog niks van weet) bedoeld zonnet ?

Bewerkt: door Yohan

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.