Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1456867

Ik denk dat je bij deze opcode:

0605: actor -1 perform_animation_sequence "M_SMKLEAN_LOOP" IFP_file "LOWRIDER" 4.0 loop 1 0 0 0 time -1 // versionA

De parameter loop op 1 (aan) hebt staan (zoals standaard als je 'm kopieert). Als deze aan staat doet de actor de animatie tot jij iets anders zegt wat hij moet doen. Je moet 'm dan op 0 zetten (boolean).

Bewerkt: door Beagle

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1457020
Ik denk dat je bij deze opcode:

0605: actor -1 perform_animation_sequence "M_SMKLEAN_LOOP" IFP_file "LOWRIDER" 4.0 loop 1 0 0 0 time -1 // versionA

De parameter loop op 1 (aan) hebt staan (zoals standaard als je 'm kopieert). Als deze aan staat doet de actor de animatie tot jij iets anders zegt wat hij moet doen. Je moet 'm dan op 0 zetten (boolean).

Deze opcode he ik gebruikt:

0812: AS_actor $PLAYER_ACTOR perform_animation "IDLE_TAXI" IFP_file "PED" 4.0 loopA 0 lockX 0 lockY 0 lockF -1 time 0

Ik heb de -1 naar 0 veranderd maar dat heeft geen effect. Ik probeer VersieA wel die jij daar hebt staan.

Edit: Ik heb de time van VersieB op 1 gezet en ik kan alles weer doen, maar CJ's arm staat nog altijd erg vreemd:

weirdm.jpg

Bewerkt: door Revolution-Designer

Geplaatst:
comment_1457198

0812: AS_actor $PLAYER_ACTOR perform_animation "IDLE_TAXI" IFP_file "PED" 4.0 loopA 0 lockX 0 lockY 0 lockF -1 time 0

Ik weet niet of het iets doet, maar ik vind het 't een beetje vreemd dat de parameter LockF op -1 staat, die zou gewoon op 0 moeten staan.

Bewerkt: door Beagle

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1457204
0812: AS_actor $PLAYER_ACTOR perform_animation "IDLE_TAXI" IFP_file "PED" 4.0 loopA 0 lockX 0 lockY 0 lockF -1 time 0

Ik weet niet of het iets doet, maar ik vind het 't een beetje vreemd dat de parameter LockF op -1 staat, die zou gewoon op 0 moeten staan.

Als ik dit op 1 of -1 zet wordt de animatie gewoon uitgevoerd, zet ik dit op 0 wordt hij niet uitgevoerd. Trouwens, als ik een wapen gebruik staat zijn arm weer normaal. :?

Ik zal nog wat proberen met de arm in 3ds max, misschien moet ik de arm beter plaatsen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.