Ik kijk iedere dag op www.insidegamer.nl of er wat leuks is, of er meer informatie is bijgekomen bij een leuke game. Nou viel het volgende mij op:
Volgens Yaster, een moderator op het officiële forum van PlayStation, is The Lost and Damned speelbaar op de PlayStation 3. Hij beweert dat hij de uitbreiding voor Grand Theft Auto IV op een afgesloten gedeelte van de Sony-stand heeft gespeeld. Het forumonderwerp wat hij had aangemaakt is inmiddels van de site verdwenen.
Dat is op zijn minst vreemd te noemen. Want in juni 2007 werd bekend dat Microsoft maar liefst 50 miljoen dollar voor de exclusiviteit van de twee uitbreidingen zou hebben betaald.
Wat de geruchten geloofwaardiger maken zijn de logo's van "Episodes From Liberty City" op de schermen van de Sony-stand. De "Episodes From Liberty City" zijn The Lost and Damned en The Ballad of Gay Tony op één schijfje. Zou dit betekenen dat we de uitbreidingen ook op de PlayStation 3 mogen verwelkomen?
Het is nog maar een gerucht, dus het is nog niet officiëel bevestigd door Sony. Maar we kunnen er wel alvast over discussiëren. Wat denken jullie ervan? Deel hier je meningen.
Beste Forumgebruikers,
Ik kijk iedere dag op www.insidegamer.nl of er wat leuks is, of er meer informatie is bijgekomen bij een leuke game. Nou viel het volgende mij op:
Het is nog maar een gerucht, dus het is nog niet officiëel bevestigd door Sony. Maar we kunnen er wel alvast over discussiëren. Wat denken jullie ervan? Deel hier je meningen.
Verboden voor slotjes!
Bewerkt: door FireFighter