Out of Commision
Featured Replies
This topic is now closed to further replies.
Recently Browsing 0
- No registered users viewing this page.
A better way to browse. Learn more.
A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.
Ik ben totaal wanhopig omdat Out of Commision voor het grootste deel wel lukt, maar bij de helikopter moet ik op de aangegeven knop drukken (A) en Niko komt niet eens een stukje omhoog.
Mijn settings staan op Classic, want ik kom zeer recent van de PS2 dus misschien snap je het
Welke knop is het in Classic mode? Of moet ik de andere mode inschakelen?
Alvast bedankt