Jump to content
Geplaatst:
comment_1457406

als ik aan liberty city denk, denk ik aan love madia, leone's, stripclub 7 en de rijken villa's op shoreside vale maar niet aan een complete naarmaak van new york dus ik vind eigenlijk dat ze de naam van liberty city van gta IV anders moest wat vinden jullie van de complete andere stad van liberty city

Bewerkt: door benhelsloot

• Reacties 66
  • Bezichtigingen 2.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1469538

Je moet iets bedenken.

Je kan het niet "Big city" of iets in die trant noemen.

Ik vind Liberty city heel origineel en ik zou hem niet graag veranderd willen hebben

Geplaatst:
comment_1469666

Laten we het er gewoon op houden dat er heel veel aan liberty city is veranderd tussen 2000 en 2008 :Y

dan is het gewoon liberty city,aleen nu wel iets beter,en als je een villa wilt,ga je toch gewoon naar alderney ;) xD

greets :cya:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1469669
Laten we het er gewoon op houden dat er heel veel aan liberty city is veranderd tussen 2000 en 2008 :Y

dan is het gewoon liberty city,aleen nu wel iets beter,en als je een villa wilt,ga je toch gewoon naar alderney ;) xD

zo kan je het ook bekijken :schater:

Geplaatst:
comment_1469749

Ik snap ook niet dat er een probleempje word gemaakt voor een naam :duh: . Het LC uit GTA III is heel anders als dat uit GTA IV. Dus eigenlijk zijn het twee compleet verschillende steden.

Geplaatst:
comment_1469772
Ik snap ook niet dat er een probleempje word gemaakt voor een naam :duh: . Het LC uit GTA III is heel anders als dat uit GTA IV. Dus eigenlijk zijn het twee compleet verschillende steden.

Het speelt zich ook in een parallel universum ah, dus kan het nooit dezelfde stad zijn :7

om zo Cabon makkelijker te verwoorden ^_^ .

Geplaatst:
comment_1469782

Het speelt zich ook in een parallel universum ah, dus kan het nooit dezelfde stad zijn :7

om zo Cabon makkelijker te verwoorden ^_^ .

of er is een hele sterke atoombom gevallen,en is in 8 jaar tijd heel liberty city opnieuw opgebouwd :7

Geplaatst:
comment_1469891

Noem het gewoon Garcer City is iedereen ook blij.

En er is niks mis met liberty city ,maar ze mochten wel best de liberty van Gta III gebruiken en ik wil nog steeds weten waar die tunnel heen leid in shoreside vale.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1469895

En er is niks mis met liberty city ,maar ze mochten wel best de liberty van Gta III gebruiken en ik wil nog steeds weten waar die tunnel heen leid in shoreside vale.

nergens daar achter is niks behalven dan in gta III is daar de ghost town :Y

Bewerkt: door benhelsloot

Geplaatst:
comment_1469901

die tunnel is toch dicht? die ene tunnel achter dat auto huis bij die banshee bedoel je,of die andere??

Geplaatst:
comment_1469994

Hij bedoeld wat er ligt Achter die onzichtbare muur, dus met wat LC is verbonden,

County's, steden, dat soort dingen ;) . Dat zou wel iets leuk zijn ^_^ .

Geplaatst:
comment_1471151
ik denk niet dat er een nieuwe sa komt wel een vice city :D

dat lijkt me echt jammer,sa was juist zo goed,met san fiero,los santos,las venturas etc :-(

Mocht SA terugkomen zou het er toch niet meer hetzelfde uitzien, maar anders, met mogelijk dezelfde namen.

Maar dit is wat oftopic...

Geplaatst:
comment_1471206
ik denk niet dat er een nieuwe sa komt wel een vice city :D

dat lijkt me echt jammer,sa was juist zo goed,met san fiero,los santos,las venturas etc :-(

Mocht SA terugkomen zou het er toch niet meer hetzelfde uitzien, maar anders, met mogelijk dezelfde namen.

Maar dit is wat oftopic...

het laatste off topic,en direkt weer on daarna; ik denk dat er wel nogsteeds counties in zullen ziten hoor,tenminste,zou ik hopen,en dat ls,sf,en lv er alle drie in zitten.nu weer On topic:

gta3 LC was mooi,maar gta4 LC is ook mooi,enogzins wat verschillend,maaralle elementenvan gta 3LC zitten ook in de GTA4 LC,meer zelfs

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.