Jump to content
Geplaatst:
comment_1457521

Dit topic gaat over je broek laag hebben, wie heeft er ook een hekel aan?

Die figuren die de broek bijna op de enkels hebben met die irritante Björn borg boxers :7

Als het de verkeerde kant op gaat mag er een :slotje: op

Bewerkt: door Metal-Bullets

• Reacties 163
  • Bezichtigingen 16.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1457773
Wie wil er nou als spongebob zijn :S

Ik, ik heb ook heel veel geel aan, en draag ook altijd die tanden uit die machines waar je een euro in moet gooien.

Geplaatst:
comment_1457778

Spongebob kan wel een kickboxér (Patrick) in mekaar slaan zonder hem aan te raken.. En dat terwijl ie ook in het Doetjescafé had kunnen zitten.. Of in het Supergrote Doetjescafé..

Geplaatst:
comment_1457788
Spongebob kan wel een kickboxér (Patrick) in mekaar slaan zonder hem aan te raken.. En dat terwijl ie ook in het Doetjescafé had kunnen zitten.. Of in het Supergrote Doetjescafé..

En in het doetjesziekenhuis :Y .

Geplaatst:
comment_1457807

Die mensen op de eerste foto zijn van die kinderen die zich een beetje "te goed" voelen. Verder vind ik er niets mis mee. Tja en die 2e foto... Ik vind het lelijk en niet hip of zo, maar het is zijn keuze natuurlijk wel.

Geplaatst:
comment_1457811
Die mensen op de eerste foto zijn van die kinderen die zich een beetje "te goed" voelen. Verder vind ik er niets mis mee. Tja en die 2e foto... Ik vind het lelijk en niet hip of zo, maar het is zijn keuze natuurlijk wel.

Die mensen op de eerste foto zijn geen mensen die zich te goed voelen voor de wereld. Integendeel zelfs.

Geplaatst:
comment_1457816

Die mensen op de eerste foto zijn geen mensen die zich te goed voelen voor de wereld. Integendeel zelfs.

Ja idd, anders zouden ze niet op treinrails lopen. :7

Nee, maar dat ze die kledingstijl hebben betekend nog niet dat ze slecht in hun vel zitten ofzo.

Geplaatst:
comment_1457818

Ja idd, anders zouden ze niet op treinrails lopen. :7

Nee, maar dat ze die kledingstijl hebben betekend nog niet dat ze slecht in hun vel zitten ofzo.

Nee, maar als ze al over het treinspoor lopen...

Geplaatst:
comment_1457832

dat broek laag dragen is gewoon kleding stijl, niet omdat we ons dan stoer voelen ofzo, want dat is gewoon dikke bullshit, je voelt je toch ook niet ineens stoer als je een petje op hebt? het is gewoon ene kledingstijl dat bij hiphop/skaten hoort, maar dat is kennelijk niet goed ofzo, iedereen meot gewoon hetzelfde aan hebben, anders word er over gekankert, zulke mensen meoten gewoon eens respect ehbben voor anderen en hun kledingsstijl(en ja, ik heb mijn broek ook laag)

Geplaatst:
comment_1457837

Maar het zou mij niks verbazen (@ die emo-treinrailsfoto) als die 2 wijven een eetstoornis hebben.. Van te weinig eten word je snel duizelig en draaierig enzo, en die 2 meiden kunnen niet eens zonder ondersteuning op een treinrails lopen XD

Geplaatst:
comment_1457840
Dit topic gaat over je broek laag hebben, wie heeft er ook een hekel aan?

Die figuren die de broek bijna op de enkels hebben met die irritante Björn borg boxers :7

Als het de verkeerde kant op gaat mag er een :slotje: op

die broek laag dragen denken: Ja wij zijn gangster man!! :7

ik vind het niet cool of helemaal niet gangster :schater: maar ze mogen het zelf weten ik wil niet voor aap lopen

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.