Jump to content
Geplaatst:
comment_150527

Mij valt op dat er aardig wat topics worden gemaakt over welke van de 2 games beter is.

In dit topic kan je nu vragen welke game de mensen van dit forum beter vinden.

Ga niet te lang over de vraag door, en kijk naar de datum wanneer iemand de vraag heeft gesteld, zodat er niet na 3 weken nog word gepost over een vraag die toen was gesteld.

Ga aub ook niet verzinnen dat je jarig bent of iets dergelijks, om zo een post erbij te krijgen, post alleen als je echt jarig bent en/of twijfelt tussen 2 games.

Beargumenteer je mening!

Voorbeeld:

Ik heb geld gekregen van mijn ouders omdat ik een goed rapport heb, en wil nu graag een game kopen.

Ik zit alleen steeds te twijfelen tussen NFSU 2 en MC3, welke zou ik nemen?

Antwoord:

Ik zou voor NFSU 2 gaan, realistischere races en mooiere autos om te tunen, en ook nog eens een leuke stad om door te rijden.

Bewerkt: door Slimm

• Reacties 275
  • Bezichtigingen 25.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_384831

Hou je meer van footy of sci fi games?

Ik zou persoonlijk voor Battlefront gaan omdat Fifa niks nieuws meer bied, en je in SW:BF II zogeheten Dog fights kan houden... :Y

Geplaatst:
comment_387740

Hey Barcelona, :cya:

Zelf heb ik goedd ervaringen met Black en The Godfather.

Black heeft een vriend van mij, dit is echt geweldig. Ik heb het gespeeld en het was top! Alles schieten en alles wat je schiet komt een afdruk van een kogel op. Je kunt soms gewoon door een deur schieten en je raakt wat, of perongelijk schiet je mis en je raakt een vat. Verder is alles verwoestbaar, gewoon een topspel.

De verhalen die over The Godfather heb gehoord zijn ook goed. Het moet zeer realistisch zijn en er zijn zelfs "GodFather krantjes" uitgebracht. Bij ons in de stad ligt zit de winkel Dixons, daar lagen The Godfater krantjes met allemaal Spaanse woorden. Dat was echt mooi, soms wat zinnen uit de het spel. Mijn vriend heeft het en is er erg van onder de indruk.

Deze 2 spellen zijn toch het stoerst uit jou rijtje. Zelf zou ik voor Black kiezen omdat ik er een eigen ervaring mee heb. Verder is Black wel een kort spel, na ongeveer 8 levels heb je het spel uitgespeelt. Je kunt het dan nogw el op andere niveau's doen, maar dat is het ook. Ik zou gewoon eens gaan zoeken op hun officiele sites en laten informeren door vrienden. Dan moet je echt een goedde keuze kunnen maken.

Succes!

Geplaatst:
comment_390216
bully zal nooit uitkomen (je weet wel: jack thompson en hillary clinton hebben er iets tegen)

ik zou kiezen voor the godfather, ik neem aan dat je PS2 bedoelt.

In europa(in ieder geval in nederland) komt Bully wel uit, maar helaas niet in Amerika door eerder genoemde reden. :-(

• 3 maanden later...
Geplaatst:
comment_478481

Sims 2 - Nightlife of Open for Business

zal ik kopen??? Ik bedoel, welke denken jullie dat beter is???

Greetzz, Jesse

wat je zelf leuk vind want open for business is echt winkels runnen etc en nachtleven is je raad het al nachtleven disco enz

• 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.