Geplaatst: 6 juni 200519 jaren comment_150548 Wie heeft er een (Makkelijk) (Nederlands) Mod Programma of een modding site waar ik programma's van af kan halen, die snel te snappen zijn? Grtz: DaddyPimp
Geplaatst: 6 juni 200519 jaren comment_150571 www.gtagames.nl en over dat nederlandse mod programma ,daar zijn er niet veel van maar maby google of dowloads.com zullen je verder helpen.
Geplaatst: 6 juni 200519 jaren comment_150623 Wie heeft er een (Makkelijk) (Nederlands) Mod Programma of een modding site waar ik programma's van af kan halen, die snel te snappen zijn?Grtz: DaddyPimp Makkelijk antwoord, moeilijke oplossing. Je hebt geen makkelijke mod programma's. Je moet het doen met de tools die ze bij GTI ook gebruiken.
Geplaatst: 6 juni 200519 jaren Auteur comment_150690 Okey, bedankt allemaal voor de reacties 'k heb al een goed programma gevonden alleen moet nog wel ff goed kijken hoe 't werkt. Grtz: Tha DaddyPimp
Wie heeft er een (Makkelijk) (Nederlands) Mod Programma of een modding site waar ik programma's van af kan halen, die snel te snappen zijn?
Grtz: DaddyPimp