Geplaatst: 6 juni 200519 jaren comment_150588 Als ik de sabre vervang met de vcm tool dan crasht mijn spel bij het laden.. het maakt niet uit voor welke auto ik hem doe, hij blijft crashen... Weet iemand wat ik kan doen, of heeft iemand hetzelfde?
Geplaatst: 6 juni 200519 jaren comment_150598 vcm tool vcm tool wat is dat ??? probeer het met de img tool daarmee was het mij wel gelukt.
Geplaatst: 6 juni 200519 jaren comment_150607 ik had ook telkens diezelfde shit je moet gewoon een beetje kijken naar de auto's die er op lijken ik had er een paar gevonden maar je kan het natuurlijk ook altijd handmatig installeren dan doet hij het zeker weten
Geplaatst: 6 juni 200519 jaren comment_150622 Als ik de sabre vervang met de vcm tool dan crasht mijn spel bij het laden.. het maakt niet uit voor welke auto ik hem doe, hij blijft crashen...Weet iemand wat ik kan doen, of heeft iemand hetzelfde? Je kunt het beter gewoon door een ander vervangen. Bv. door de Sabre Turbo. Heb je ook al mods met de IMGTool geinstalleerd?
Geplaatst: 6 juni 200519 jaren Auteur comment_150630 Als ik de sabre vervang met de vcm tool dan crasht mijn spel bij het laden.. het maakt niet uit voor welke auto ik hem doe, hij blijft crashen...Weet iemand wat ik kan doen, of heeft iemand hetzelfde? Je kunt het beter gewoon door een ander vervangen. Bv. door de Sabre Turbo. Heb je ook al mods met de IMGTool geinstalleerd? Nee... Ik zal het eens met de GMI proberen
Als ik de sabre vervang met de vcm tool dan crasht mijn spel bij het laden.. het maakt niet uit voor welke auto ik hem doe, hij blijft crashen...
Weet iemand wat ik kan doen, of heeft iemand hetzelfde?