Geplaatst: 24 augustus 200915 jaren comment_1459468 hallo allemaal, Ik ben vandaag bezig geweest met IMGTOOl en SAAT, maar dat is volgens mij niet helemaal goed verlopen...:S als ik GTA SA nu wil opstarten gaat het laden niet verder dan het hoofdmenu. Na een paar seconden valt het weg en staat er op het bureaublad dat de game.exe niet meer reageerd.. wat moet ik doen? ps. ik heb de game al verschillende keren verwijdert en opnieuw geinstalleerd, maar niets werkt meer. goetjes Roy
Geplaatst: 25 augustus 200915 jaren comment_1460506 Zou bureaublad niet aanraden, maar gewoon een andere map eens proberen. In plaats van 'GTA: San Andreas' dus eens 'GTA: San Andreas Misschien Werkt Deze Map' Bureaublad is niet een aanrader, vooral als je het later nog eens wilt verplaatsen. Als je dan probeert te verwijderen kan dat weer problemen opleveren. @ hieronder: Gewoon een andere map... Bewerkt: 25 augustus 200915 jaren door VWO-er
Geplaatst: 25 augustus 200915 jaren Auteur comment_1460514 aha oke, dus gewoon bij de installatie bij de naam invoeren GTA sa. misschien werkt deze weer..? of iets dergelijks
Geplaatst: 25 augustus 200915 jaren Auteur comment_1460540 jongens allemaal hartstikke bedankt! hij werkt weer:):) i'm so happy:)
Geplaatst: 26 augustus 200915 jaren comment_1461644 ik heb nu hetzelfde probleem alleen bij mij werkt geen van alle oplossingen weet iemand nog een?
Geplaatst: 27 augustus 200915 jaren comment_1462579 laat maar heb pc opgeschoont en hij doet het weer
hallo allemaal,
Ik ben vandaag bezig geweest met IMGTOOl en
SAAT, maar dat is volgens mij niet helemaal goed
verlopen...:S als ik GTA SA nu wil opstarten gaat
het laden niet verder dan het hoofdmenu. Na een
paar seconden valt het weg en staat er op het
bureaublad dat de game.exe niet meer reageerd..
wat moet ik doen?
ps. ik heb de game al verschillende keren verwijdert en opnieuw geinstalleerd, maar niets werkt meer.
goetjes Roy