Jump to content
Geplaatst:
comment_1459560

als je een ding aan gta san andreas mocht veranderen wat zal je persoonlijk dan veranderen ? ^_^

ik zal waarschijnlijk de personages veranderen . zodat je niet twee dezelfde personage kan tegenkomen op dezelfde plek .

post maar :cya:

post-115858-1251149664.jpg

Bewerkt: door hypermagex

• Reacties 46
  • Bezichtigingen 2.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1471143

Nou , eigenlijk vind ik The Godfather beter dan GTA . (Niet dat Grand Theft Auto slecht is !!!!) Maar , ik vind The Godfather 2 beter dan , ... GTA IV . Op gameplay gebied . Op graphics moet het inderdaad onderdoen ...

Geplaatst:
comment_1472358
Nou , eigenlijk vind ik The Godfather beter dan GTA . (Niet dat Grand Theft Auto slecht is !!!!) Maar , ik vind The Godfather 2 beter dan , ... GTA IV . Op gameplay gebied . Op graphics moet het inderdaad onderdoen ...

off topic: ik vind juist de eerste godfather beter.

on-topic:ik vind dat er soms wel een beetje beter gesproken kan worden

soms versta ik er niets van

Geplaatst:
comment_1472876

ik ben vandaag bezig met de street race en als je te snel gaat is altijd de halve weg WEG :duh:

dat moest echt veel beter ik knal steeds tegen een paaltje en/of muur

Bewerkt: door benhelsloot

Geplaatst:
comment_1473183
ik ben vandaag bezig met de street race en als je te snel gaat is altijd de halve weg WEG :duh:

Op welke console speel je? als je het op de pc speelt ligt dit gwoon aan je pc. is te traag ofzo

Geplaatst:
comment_1473218

Op welke console speel je? als je het op de pc speelt ligt dit gwoon aan je pc. is te traag ofzo

als je VISTA hebt dan kan je het mss zetten op ADMINISTRATOR

Geplaatst:
comment_1473566
ik bedoel dat je dan sneller de special van je chickie dan hebt

meer missies wat het verhaal meer laat zien niet van die gekke missies van woozi (srry Hearv :puh:)

:duh: Niet grappig, supergozer is het ^_^ , maar goed dat is een mening,

ik wil ook een veel langere verhaallijn van 300missie's waar je een Map van 20 op 20 voor nodig hebt :*D .

Geplaatst:
comment_1473600

ik wil dan ook dat je meer missies van Og loc krijgt dat je moet regelen dat hij in een disco moet rappen oooooooooooooooooooooooooooggggggg ooooooooooooooooooogggggggggg yeaaaaaaaaaaaaaaaaaoooooooooooooooooooogggggg

dat was het dan :cya:

Geplaatst:
comment_1473604
ik wil dan ook dat je meer missies van Og loc krijgt dat je moet regelen dat hij in een disco moet rappen oooooooooooooooooooooooooooggggggg ooooooooooooooooooogggggggggg yeaaaaaaaaaaaaaaaaaoooooooooooooooooooogggggg

dat was het dan :cya:

No way! Al die ene missie was erover, loopt CJ eventjes onopvallend snel

dat huis buiten wanneer hij begint te rappen :7 .

@Onder mij: Die gast kan tenminste met een geweer om, kan je niet zeggen van Locy :7 .

Bewerkt: door Hearv94

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.