Geplaatst: 6 juni 200520 jaren comment_150749 Wooooohoooo nog maar 4 dagen en dan komt GTA San Andreas uit op de Xbox.. Kan niet w8en jonge ikg aem meteen halen en ga dan dik verslaafd 8er xbox( dag en n8:P) Haha.. Wie heeft er hier nog meer een xbox/pc die wacht op GTA San Andreas?? Laterz jongens..
Geplaatst: 7 juni 200520 jaren comment_151130 ik wacht er al op sinds ik die video's op de site heb gezien, dus nu begin ik echt mijn geduld te verliezen... Bart Smit zou mij bellen als hij er zou zijn, hebben ze nog niet gedaan dus nu maar hopen dat de geruchten waar zijn en dat ik hem morgen kan kopen, anders moet ik toch even wachten tot vrijdag
Geplaatst: 8 juni 200520 jaren Auteur comment_151628 haha jha.. maar hoe lang heb je em al op de ps2?
Geplaatst: 8 juni 200520 jaren Auteur comment_151659 Het zou je maar gebeuren dat het uitverkocht is als je bij de balie staat..dat is echt wel balen.. <_<
Geplaatst: 8 juni 200520 jaren comment_151664 Het zou je maar gebeuren dat het uitverkocht is als je bij de balie staat..dat is echt wel balen.. <_< Daarom kun je hem beter pre-orderen als je hem zo dolgraag wilt hebben
Geplaatst: 8 juni 200520 jaren comment_151671 jah die is inderdaad al lang uit, sommige mensen in nederland hebben de xbox en de pc versie ook al je kan hem volgens mij bij dixons krijgen
Kan niet w8en jonge ikg aem meteen halen en ga dan dik verslaafd 8er xbox( dag en n8:P)
Haha..
Wie heeft er hier nog meer een xbox/pc die wacht op GTA San Andreas??
Laterz jongens..