Jump to content

Featured Replies

comment_1462141
ok thanks, ik heb dah nu, maar als ik ShowPlayerMarkers(0); doe, dan werkt /find ook niet meer natuurlijk :S

is er geen andere manier om die weg te halen?

Tuurlijk werk /find dan nog. ShowPlayerMarkers(0) heeft geen verdere invloed op Checkpoint Markers / Map Icons ;)

Edit: Ja, er is nog wel een andere manier om de speler onzichtbaar te maken op de map, geef hem daarvoor een kleurcode eindigend op 00. Bijvoorbeeld 0xFFFFFF00 ;)

Edited by David22

  • Author
comment_1462211

ok mischien wel, maar als ik vind doe, gebeurt er niets, want wat ik wil is:

dat als iemand op de pickup komt, hij /vind [iD] kan doen, voor 10 sec, ik heb nu dit:

OnPlayerPickUpPickUp:

else if(pickupid == radargreen)

{

SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "test");

radar2[playerid] = 1;

}

else if(pickupid == radarred)

{

SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "test");

radar1[playerid] = 1;

}

OnGameOnIt ofzoiets

radarred = CreatePickup(1239,23,-147.235855, -72.685165, 2.845665);

if (strcmp("/find", cmdtext, true, 10) == 0)

{

new FindPlayerID;

tmp = strtok(cmdtext, idx);

if(!strlen(tmp))

{

SendClientMessage(playerid, RED, "Gebruik: /find [iD]!");

return 1;

}

FindPlayerID = strval(tmp);

if(!IsPlayerConnected(FindPlayerID))

{

SendClientMessage(playerid, RED, "Speler is niet online!");

return 1;

}

new Float:px, Float:py, Float:pz;

GetPlayerPos(FindPlayerID, px, py, pz);

SetPlayerCheckpoint(playerid, px, py, pz, 10.0);

CheckpointTimerID = SetTimerEx("CheckpointVerplaatsen", 1000, true, "ii", playerid, FindPlayerID);

return 1;

}

if(strcmp("/stopfind", cmdtext, true))

{

KillTimer(CheckpointTimerID);

DisablePlayerCheckpoint(playerid);

return 1;

}

en raar want /stopfind werkt ook niet

nogal wazig allemaal ;)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.