Geplaatst: 19 juni 200420 jaren comment_9574 Hallo. Ik heb laatst een Mod gedownload met neonlichten. Ik heb ook de nieuwste GMI gedownload. En als ik de Mod installeer en hij zegt dat ie succesvol geinstalleerd is. Start ik het spel op maar hij doet het dan niet. Kan iemand me helpen mzzl
Geplaatst: 20 juni 200420 jaren Auteur comment_9589 Ja heb ik gedaan maar een vriendje van mij heeft het ister er in gezet en nou doet ie het.
Geplaatst: 23 juni 200420 jaren comment_9853 klinkt als een n00bie In het begin vroeg ik ook alles aan mn oudere broertje of vrienden maar nu installeer ik alles zelf en werk aan mods
Geplaatst: 23 juni 200420 jaren comment_9854 ??? Je spel start niet op zeg je? Komt me bekend voor. M'n spel is nieuw en legaal op m'n nieuwe computer en start ook (bijna) nooit op!
Geplaatst: 24 juni 200420 jaren comment_9908 klinkt als een n00bie In het begin vroeg ik ook alles aan mn oudere broertje of vrienden maar nu installeer ik alles zelf en werk aan mods Niet onzinnig gaan posten aub. Maar als je nu geen mods in je spel stopt gebeurt er ook niets.
Geplaatst: 24 juni 200420 jaren comment_10009 srry voor onzin... maar cortez heeft wel gelijk,stop geen mods in je spel of installeer ze tegoei,herinstalleren lijkt mij aangeraden...
Hallo.
Ik heb laatst een Mod gedownload met neonlichten.
Ik heb ook de nieuwste GMI gedownload.
En als ik de Mod installeer en hij zegt dat ie
succesvol geinstalleerd is. Start ik het spel op maar hij
doet het dan niet.
Kan iemand me helpen mzzl