Jump to content

Featured Replies

comment_1462272
Hoe moet ik bij dit script, het geld, en score opslaan?

Om de score ook mee op te slaan moet je een heel deel van het script veranderen. Zo heb je allereerst een variabele nodig voor de score in de enum (pScore) en vervolgens moet je alle dingen wijzigen die te maken hebben met het lezen en schrijven van bestanden.

Dat gaat nu heel lastig, omdat de maker van dat script geen dini gebruikt, maar 'raw' files. Ook gebruikt hij geen dcmd, wat in mijn ogen toch net iets handiger is voor dit soort scripts.

En hoe moet ik zorgen dat mensen zonder account of zonder inloggen NIET kunnen spawnen?

Dit is wel simpel op te lossen:

public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
if(!gPlayerLogged[playerid])
{
	GameTextForPlayer(playerid, "~n~~n~~r~Niet ingelogd!", 3000, 5);
	return 0;
}
return 1;
}

  • Author
comment_1463230
Hoe moet ik bij dit script, het geld, en score opslaan?

Om de score ook mee op te slaan moet je een heel deel van het script veranderen. Zo heb je allereerst een variabele nodig voor de score in de enum (pScore) en vervolgens moet je alle dingen wijzigen die te maken hebben met het lezen en schrijven van bestanden.

Dat gaat nu heel lastig, omdat de maker van dat script geen dini gebruikt, maar 'raw' files. Ook gebruikt hij geen dcmd, wat in mijn ogen toch net iets handiger is voor dit soort scripts.

En hoe moet ik zorgen dat mensen zonder account of zonder inloggen NIET kunnen spawnen?

Dit is wel simpel op te lossen:

public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
if(!gPlayerLogged[playerid])
{
	GameTextForPlayer(playerid, "~n~~n~~r~Niet ingelogd!", 3000, 5);
	return 0;
}
return 1;
}

Dit werkt! BEDANKT! Maar ik heb nog een ander probleempje:

Zodra ik inlog en een poppetje spawn, krijg ik tonnen met geld automatisch! Hij moet het geld uit de save halen, maar hij geeft inplaats van dat TONNEN! Wat nu?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.