Geplaatst: 26 augustus 200915 jaren comment_1462501 Heey, ik heb GTA IV opnieuw geinstalleerd omdat ik mn schijf had leeg gegooid, en nu als hij klaar is mwt installeren vraagt hij niet om de serial?!?!?!? Dus nu kan ik hem ook niet spelen! Wie weet hoe ik hem alsnog kan activeren? want als ik op OfflineActivation druk gebeurt er nog niks..
Geplaatst: 26 augustus 200915 jaren comment_1462504 je akn hem gewoon spelen dan, als je voor de deinstallatie niet revoke license hebt gedaan blijft de key gewoon op je pc staan en is opnieuw registreren dus neit nodig
Geplaatst: 26 augustus 200915 jaren Auteur comment_1462514 Raar.. want als ik de .exe dubbelklik gebeurt er niks? En ja ik heb de CD-Rom erin zitten. EDIT: Fixed. Bewerkt: 27 augustus 200915 jaren door JeGe
Heey,
ik heb GTA IV opnieuw geinstalleerd omdat ik mn schijf had leeg gegooid, en nu als hij klaar is mwt installeren vraagt hij niet om de serial?!?!?!?
Dus nu kan ik hem ook niet spelen!
Wie weet hoe ik hem alsnog kan activeren? want als ik op OfflineActivation druk gebeurt er nog niks..