Geplaatst: 26 augustus 200915 jaren comment_1462510 Hoi Ik heb een gilera runner aangepast voor gta sa maar als ik hem geinstaleerd heb in gta en hem dan spawn dan zie ik geen txd meer zoals het bandprofiel ik zie wel kleuren enzo maar de rest niet ik heb alles met Zmodeler gemod en alle namen van de txd komen ook overheen als die van Zmodeler Kan iemand mijn helpen de textures terug te laten komen.
Geplaatst: 27 augustus 200915 jaren comment_1463072 Weet je zeker dat je niet de extensie bij de naam hebt gedaan in TXD Workshop, dus bijv.: "tex1.bmp" ipv "tex1"? En heb je ook alle plaatjes gecompresst (image -> compress al images)?
Geplaatst: 27 augustus 200915 jaren Auteur comment_1463208 Weet je zeker dat je niet de extensie bij de naam hebt gedaan in TXD Workshop, dus bijv.: "tex1.bmp" ipv "tex1"? En heb je ook alle plaatjes gecompresst (image -> compress al images)? Ik heb even gekeken maar ik denk dat ik toch echt alles goed gedaan heb zal jij misschien even kunnen kijken Bewerkt: 27 augustus 200915 jaren door tommit
Hoi
Ik heb een gilera runner aangepast voor gta sa maar als ik hem geinstaleerd heb in gta
en hem dan spawn dan zie ik geen txd meer zoals het bandprofiel
ik zie wel kleuren enzo maar de rest niet ik heb alles met Zmodeler gemod
en alle namen van de txd komen ook overheen als die van Zmodeler
Kan iemand mijn helpen de textures terug te laten komen.