Geplaatst: 28 augustus 200915 jaren comment_1464595 Hallo, Ik heb de sirene veranderd van de Ambulance, dus eigenlijk van alle sirene's, maar kan je ook een aparte voor de Politie en Ambulance? Want nu hoort het zo gek Alvast bedankt!
Geplaatst: 28 augustus 200915 jaren comment_1464597 Nee, als de sirene van ambulance en politie hetzelfde is kan je het niet apart maken (tenzij je Assembly kan..).
Geplaatst: 28 augustus 200915 jaren comment_1464622 Klik Assembly is een low-level programmeertaal die nauwelijks meer dan een symbolische weergave van machinetaal is. Bij deze taal is het zo dat iedere regel van een assembly-instructie naar een enkele machinecode-instructie wordt vertaald, waarbij de vertalende assembler nog wel wat ondersteuning biedt in de vorm van symbolische namen (mnemonics) voor geheugenlocaties die gebruikt worden voor de opslag van variabelen en labels voor sprongopdrachten in plaats van absolute of relatieve adressen.
Geplaatst: 28 augustus 200915 jaren Auteur comment_1464641 Unk, nat zo als SA:MP enz. met al die scripts? Bah, kan ik nergens wat downloaden daarvoor?
Geplaatst: 28 augustus 200915 jaren comment_1464822 Het kwam er op neer dat het je niet gaat lukken. Bewerkt: 28 augustus 200915 jaren door Beagle
Hallo,
Ik heb de sirene veranderd van de Ambulance, dus eigenlijk van alle sirene's, maar kan je ook een aparte voor de Politie en Ambulance? Want nu hoort het zo gek
Alvast bedankt!