August 28, 200916 yr Als ik de deur wil openen om naar de blueprints te gaan houd een onzichtbaar schild me tegen? EDIT : verkeerde missie Edited August 28, 200916 yr by MidnightMayhem
August 29, 200916 yr Als ik de deur wil openen om naar de blueprints te gaan houd een onzichtbaar schild me tegen?EDIT : verkeerde missie waarom open je twee topic's over dezelfde missie?
August 29, 200916 yr Author Als ik de deur wil openen om naar de blueprints te gaan houd een onzichtbaar schild me tegen?EDIT : verkeerde missie waarom open je twee topic's over dezelfde missie? omdat je missienaam moest invoeren '-,-
August 29, 200916 yr Toch is het niet nodig. Ik heb het andere topic verwijderd en zal deze topictitel aanpassen. Dan over je probleem: heb je misschien mods geïnstalleerd? Je kunt altijd proberen gta_sa.set te verwijderen.
August 30, 200916 yr Author Toch is het niet nodig. Ik heb het andere topic verwijderd en zal deze topictitel aanpassen.Dan over je probleem: heb je misschien mods geïnstalleerd? Je kunt altijd proberen gta_sa.set te verwijderen. nee, het probleem is opgelost, ik zat een verdieping te laag (;
Als ik de deur wil openen om naar de blueprints te gaan houd een onzichtbaar schild me tegen?
EDIT : verkeerde missie
Edited by MidnightMayhem