Jump to content
Geplaatst:
comment_1465030

ik heb via internet een ps3 slim besteld :eten:

en ik vroeg me af welke video codecs het ondersteunt

en of jullie goede spellen kennen om te kopen.

ik heb al GTA IV in gedachten en midnight club LA maar ik wil nog een 3de spel en ik vroeg me af of jullie een spel kunnen aanraden. het liefst een spel waar je lang mee bezig bent

_O_

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1467724
wat is leuker saints row 2 of gta 4 en waarom? behalve de grafische kwaliteiten, maar het spel zelf zoals verhaallijn, mogelijkheden en stad enzo?

Ik vind Saints Row 2 veel vetter. Grafisch wat minder, maar het fungehalte ligt wel minstens 100 keer zo hoog. 't Is allemaal een stuk minder serieus dan GTA IV, je kunt echt de gekste dingen, wat zorgt voor een hoop lol. :D Je kunt van die dingen als treinen compleet laten ontsporen, mensen vastpakken en van flatgebouwen afgooien, mensen gijzelen of als menselijk schild gebruiken, je personage compleet customizen, naakt over straat lopen (:7) en allemaal van dat soort dingen. Ik raad je zeker Saints Row 2 aan, maarja, dit is een forum vol met GTA-fanboys, dus je zult ongetwijfeld naar je hoofd geslingerd krijgen dat GTA IV absoluut veel beter is. :sigaar:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1467899
wat is leuker saints row 2 of gta 4 en waarom? behalve de grafische kwaliteiten, maar het spel zelf zoals verhaallijn, mogelijkheden en stad enzo?

Ik vind Saints Row 2 veel vetter. Grafisch wat minder, maar het fungehalte ligt wel minstens 100 keer zo hoog. 't Is allemaal een stuk minder serieus dan GTA IV, je kunt echt de gekste dingen, wat zorgt voor een hoop lol. :D Je kunt van die dingen als treinen compleet laten ontsporen, mensen vastpakken en van flatgebouwen afgooien, mensen gijzelen of als menselijk schild gebruiken, je personage compleet customizen, naakt over straat lopen (:7) en allemaal van dat soort dingen. Ik raad je zeker Saints Row 2 aan, maarja, dit is een forum vol met GTA-fanboys, dus je zult ongetwijfeld naar je hoofd geslingerd krijgen dat GTA IV absoluut veel beter is. :sigaar:

nee ik ga ze zoizo beide hale maar als dat allemaal zo is dan haal ik eerst saints row

hoe je het beschrijft is t dus totale vrijheid:D

Geplaatst:
comment_1467914

Ik ben het met BaasB eens. SR2 is gewoon echt zo veel meer fun. GTA heeft echt het verhaal, en de graphics om je vingers mee af te likken, maar SR2 kun je zoveel meer fun beleven. Echt niet normaal. Je kunt bijvoorbeeld gewoon elk wapen cheaten. Elk wapen! Ik ben blij dat ik ze allebei heb. Soms IV en dan soms SR2

Geplaatst:
comment_1484035

Hij is ook niks meer waard tegenover de allereerste release in 2007.

Toen had ik hem [b 600[/b] betaalt, heb toen nog extreem lang moeten sparen! :{

Nu nog maar 300 das niks tegenover die 600 in 2007.

Bewerkt: door End Of The Riot

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.