Ik speel sinds een tijdje weer Gta vice city (persoonlijk favoriet).
En kan nu eindelijk een beetje modden dus het is nog leuker geworden!
Maar ik heb een motor gedownload, Yamaha R1 ofzo?
En ik kreeg daar een paar geluiden bij en ik moest Gta 3 sound editor gebruiken om ze te plaatsen (Het waren dus geluiden voor de motor zelf). Ik had er 1 geplaatst en ik wou Gta vice city opstarten en boem een fout melding.. Ik weet niet of het door de sound komt want ik heb ook een aantal gebouwen gemod, en ik zou anders het spel wel opnieuw instaleren, maar ik heb heel veel dingen gemod vandaar dat ik het zonde vind. Zou ik iemand mij kunnen helpen? Hier onder de fout melding:
Unhandled exception: c0000005
At address: 0062a8ee
En daarna krijgt ik het probleem:
gta-vc.exe
In gta-vc.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.
U was bezig met een bewerking Deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan.
Als u meer informatie wilt over deze fout Klik hier
Hallo allemaal!
Ik speel sinds een tijdje weer Gta vice city (persoonlijk favoriet).
En kan nu eindelijk een beetje modden dus het is nog leuker geworden!
Maar ik heb een motor gedownload, Yamaha R1 ofzo?
En ik kreeg daar een paar geluiden bij en ik moest Gta 3 sound editor gebruiken om ze te plaatsen (Het waren dus geluiden voor de motor zelf). Ik had er 1 geplaatst en ik wou Gta vice city opstarten en boem een fout melding.. Ik weet niet of het door de sound komt want ik heb ook een aantal gebouwen gemod, en ik zou anders het spel wel opnieuw instaleren, maar ik heb heel veel dingen gemod vandaar dat ik het zonde vind. Zou ik iemand mij kunnen helpen? Hier onder de fout melding:
Unhandled exception: c0000005
At address: 0062a8ee
En daarna krijgt ik het probleem:
gta-vc.exe
In gta-vc.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.
U was bezig met een bewerking Deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan.
Als u meer informatie wilt over deze fout Klik hier
Alvast heel veel bedankt!