Tim Geplaatst: 20 juni 2004 Rapport Geplaatst: 20 juni 2004 OWN SPEURTOCHTradio: You wired me awake and hit me with a hand of broken nails radio x radio los santos Beste gtafans. in de power unlimited nummer 7 staat nu ook een uitgebreid coverview over gta san andreas, Hieronder heb ik een paar nieuwe screenshots gevonden, volgens mij staan ze niet op internet, maar als iemand deze heeft (PU 7), en een scanner kan hij de shots sturen naar gtagames.nl, (helaas heb ik geen scanner) Reageren
arnout Geplaatst: 20 juni 2004 Rapport Geplaatst: 20 juni 2004 ja, ik heb er een paar gezien . Echt lachuhh die tekst erbij . Er zijn ook screens bij die alleen de PU heeft. Reageren
Joriz Geplaatst: 20 juni 2004 Rapport Geplaatst: 20 juni 2004 We hebben het gezien. We zetten het op internet! Reageren
Delphinus Geplaatst: 20 juni 2004 Rapport Geplaatst: 20 juni 2004 (bewerkt) Ik vind het best grappig dat de PU nu in een keer wel mee doet aan zo´n high exclusive. Ze willen namelijk nooit verder gaan dan 4 pagina´s (de coverview dat is) want ze willen niet net zoals zoveel bladen kei hard meegaan met de hype. Zo hadden ze de review van VC op de PC een maand later dan andere bladen omdat R* die bladen een exclusive gaven áls ze 8-10 pagina´s voor hun game weg wilden trekken, en het op de cover wilden hebben. Uiteindelijk kwamen ze dus een maand later, met 4 pagina´s. En nu dus wel zo´n exclusive met toch aardig wat nieuwtjes over de game erin. Én dus 6 pagina´s hè! Laterz, Delphinus p.s. in het pdf bestand van jullie mist geloof ik pagina 4, maar iig een pagina! Alleen links naar GTAGames.nl, want daar staat het ook. Ik kijk effe naar die ontbrekende pagina [update]Oké sorry, maar daar stond wel een goede synopsis zeg maar[/update] Bewerkt: 20 juni 2004 door Delphinus Reageren
jojogta3 Geplaatst: 22 juni 2004 Rapport Geplaatst: 22 juni 2004 ja ik heb het ook gezien vet man ik heb echt zon zin in san andreas ik heb zelfs een aftelkalender gemaakt van 121 dagen dan telkens kruisjes zetten :lol: Reageren
Joriz Geplaatst: 22 juni 2004 Rapport Geplaatst: 22 juni 2004 Ik heb de missende pagina gevonden. Nu staat alles goed op de GTA San Andreas Preview pagina. :lol: Reageren
jojogta3 Geplaatst: 25 juni 2004 Rapport Geplaatst: 25 juni 2004 ik heb het blad gekocht in de winkel het kost 3,30 vet leuk blad man Reageren
Ironfist Geplaatst: 25 juni 2004 Rapport Geplaatst: 25 juni 2004 heb het ook gekocht,heeeeeeerlijk maar toch niet al te veel informatie,jammer... Reageren
THE_GAME_MEN! Geplaatst: 26 juni 2004 Rapport Geplaatst: 26 juni 2004 Maar 3.30 ?? Gak ook kopen man Freek Reageren
Eclipse Geplaatst: 29 juni 2004 Rapport Geplaatst: 29 juni 2004 ik haal PU altijd bij de bieb...ik woon er bijna naast dus ik heb hem altijd als 1e dus dat is wel leuk Reageren
Trax Geplaatst: 29 juni 2004 Rapport Geplaatst: 29 juni 2004 ik haal PU altijd bij de bieb...ik woon er bijna naast dus ik heb hem altijd als 1e dus dat is wel leuk Leden hebben em eerder Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.