Geplaatst: 7 juni 200520 jaren comment_151265 Telkens als ik in de buurt van een kraampje kom, komt de eigenaar naar mij toe gelopen en begint hij mij af te slaan :angry: . Weet iemand wat ik hieraan kan doen?
Geplaatst: 7 juni 200520 jaren comment_151269 Heb je een cheat of wat gebruikt? daar kan het ook aan liggen, heb je daarvoor op hem geschoten? weet niet waarom hij zomaar op je af komt lopen maar het moet denk ik wel een reden hebben.
Geplaatst: 7 juni 200520 jaren Auteur comment_151272 Ik heb het al bijna een half jaar dus ik denk niet dat het door een cheat komt want die worden ongedaan als je saved. En hij komt zonder rede op me af.
Geplaatst: 7 juni 200520 jaren comment_151280 jah ik ken dit ik heb het ook gehad maar ik heb de oplossing niet kunnen vinden dus heb ik een savegame van een vriend overgenomen sorry weet er niks op
Geplaatst: 7 juni 200520 jaren Auteur comment_151303 Ik weet niet of de twee dingen iets met elkaar te maken hebben, maar vriendinnen schieten altijd op mij zodat ik ze niet kan krijgen. Bij mij is het dus wel héél geweldadig in San Andreas.
Geplaatst: 7 juni 200520 jaren comment_151311 Ehhh, dan heb je vast een keer de 'rellen' cheat gebruikt. Die de-activeerd niet bij saven ..
Telkens als ik in de buurt van een kraampje kom, komt de eigenaar naar mij toe gelopen en begint hij mij af te slaan :angry: . Weet iemand wat ik hieraan kan doen?