Jump to content
Geplaatst:
comment_1466241

Ik ben op zoek naar een mooie geluidsset voor een LCD tv, budget ligt rond de 100-200 euro.

Voor de computer heb ik zojuist een logitec setje van maar 40 euro met 2.1 aangeschaft, werkelijk prachtig. Kan iemand mij wat aanraden voor de LCD tv.

Tevens vraag ik me af of het een cinema systeem moet zijn, is dat de enige manier om films goed af te spelen op de tv? Ik heb immers ook een 360. Kan je daarmee dan ook gekopieerde spellen afspelen?

Bedankt voor de antwoorden!

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1470511

ik naam aan dat je films download (dat denk ik door middel van de gebrande cd'stoestand )

als je download met een laptop kan je beter een kabel kopen die zegmaar zo'n blauwe stekker heeft die aan de laptop vast kan en dan aan de andere kant van de stekker een gele rode en witte stekker voor achterin de tv..

dan kan je gewoon afspelen op de laptop en zie je het prima op de tv

elke betere tv/computerzaak verkoopt ze zelfs de media markt heeft ze als het goed is moet je maar ff bij de bekabeling kijken ik gebruik die kabel ook maar dan voor beeld effecten als ik draai..

edit #1: ooh lol ik lees net je vraag XD en hier is het andwoord hierboven

Geplaatst:
comment_1471012
Bedankt allemaal ^_^

Kan iemand mij een speakerset aanraden, 2.1 is ruim voldoende maar wel een lekkere subwoofer met krachtige speakers.

Gewoon een setje van Logitech, die hebben goede sub woofers en de speakers zijn meestal ook heel goed. En ze hebben vaak een goed prijs/kwaliteit verhouding.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.