Geplaatst: 30 augustus 200915 jaren comment_1466599 Morgen, Ik heb een paar vragen over het modden van het spel Test Drive Unlimited, hier zie je namelijk best veel filmpjes/sites over soundmods toevoegen of andere auto's die erin rijden, maar mijn vraag is: Hoe voeg je die auto's/sounds toe in het spel? Voorbeeld:
Geplaatst: 30 augustus 200915 jaren comment_1468078 Google is je beste vriend, gebruik hem dan ook, zie.
Geplaatst: 31 augustus 200915 jaren Auteur comment_1468343 Google is je beste vriend, gebruik hem dan ook, zie. Ik weet het gelukkig al, je had een bepaalde tool nodig om te modden ( zie forum ), die had ik dus gebruikt en nu heb ik een Audi S5 ( led verlichting ) en de S5 sound mod geinstalleerd, nu mis ik alleen nog het interior ervan.
Geplaatst: 22 mei 201015 jaren comment_1658207 Google is je beste vriend, gebruik hem dan ook, zie. Ik weet het gelukkig al, je had een bepaalde tool nodig om te modden ( zie forum ), die had ik dus gebruikt en nu heb ik een Audi S5 ( led verlichting ) en de S5 sound mod geinstalleerd, nu mis ik alleen nog het interior ervan. Kan je het stuur niet zien? had ik ook gewoon je stoel aanpassen
Morgen,
Ik heb een paar vragen over het modden van het spel Test Drive Unlimited, hier zie je namelijk best veel filmpjes/sites over soundmods toevoegen of andere auto's die erin rijden, maar mijn vraag is: Hoe voeg je die auto's/sounds toe in het spel?
Voorbeeld: