ik krijg voor het eerst vandaag een error te zien, namelijk deze:
'GTA IV FATAL ERROR: SMPA60 Unrecoverable Fault - Please restart the game.'
Ik restart de game maar na een minuut of 2-3 krijg ik hem weer...
Ik heb gisteren wel een soort van mod gebruikt, om een auto te veranderen. (de .wft en .wtd vervangen) dat heb ik gedaan met Spark IV, In vehicles.img
Ik vond dat niet zo mooi en heb de vehicles weer verwijderd en weer de originele waarvan ik een backup had gemaakt weer terug geplaatst...
Toen ik de mod gebruikte was er niets aan de hand, maar nu ik de originele juist weer heb terug geplaatst krijg ik deze error te zien... de auto is wel weer orgineel (hij staat voor mijn safe house) maar als ik ff met een auto rond rij dan krijg ik deze error... het maakt niet uit welke auto.
De game heeft altijd goed gewerkt want ik heb alle missies gedaan.
Hallo allemaal,
ik krijg voor het eerst vandaag een error te zien, namelijk deze:
'GTA IV FATAL ERROR: SMPA60 Unrecoverable Fault - Please restart the game.'
Ik restart de game maar na een minuut of 2-3 krijg ik hem weer...
Ik heb gisteren wel een soort van mod gebruikt, om een auto te veranderen. (de .wft en .wtd vervangen) dat heb ik gedaan met Spark IV, In vehicles.img
Ik vond dat niet zo mooi en heb de vehicles weer verwijderd en weer de originele waarvan ik een backup had gemaakt weer terug geplaatst...
Toen ik de mod gebruikte was er niets aan de hand, maar nu ik de originele juist weer heb terug geplaatst krijg ik deze error te zien... de auto is wel weer orgineel (hij staat voor mijn safe house) maar als ik ff met een auto rond rij dan krijg ik deze error... het maakt niet uit welke auto.
De game heeft altijd goed gewerkt want ik heb alle missies gedaan.
voor de rest nooit iets veranderd aan de game.
Dus wie weet hier een oplossing voor???
Gr. Kippy