Wij hebben de standaard Samsung digitale TV ontvanger van Ziggo (of decorder, of wat je het maar wilt noemen) en een universitele afstandsbediening. Nu dacht ik, laten we die afstandbediening eens goed gebruiken . NU heb ik al de DVD-speler, de TV, de Videorecorder (Dat ding was niet eens meer aangesloten )en de 5.1 geluidsinstallatie succesvol geprogrammeerd op de afstandbediening. Maar nu kan ik de code van de digitale ontvanger nergens vinden. Nouja, ik kan er wel 1 vinden (1148) maar die werkt niet. Ik heb al gegoogled en vele hebben dit probleem.
Hallo,
Wij hebben de standaard Samsung digitale TV ontvanger van Ziggo (of decorder, of wat je het maar wilt noemen) en een universitele afstandsbediening. Nu dacht ik, laten we die afstandbediening eens goed gebruiken
. NU heb ik al de DVD-speler, de TV, de Videorecorder (Dat ding was niet eens meer aangesloten
)en de 5.1 geluidsinstallatie succesvol geprogrammeerd op de afstandbediening. Maar nu kan ik de code van de digitale ontvanger nergens vinden. Nouja, ik kan er wel 1 vinden (1148) maar die werkt niet. Ik heb al gegoogled en vele hebben dit probleem.
Weet iemand toevallig deze code?
Alvast bedankt,
GTA Master 1,