Geplaatst: 31 augustus 200915 jaren comment_1468409 Ik reed ooit eens rond in Star Junction tot ik tegen een paaltje tot stilstand kwam, ik zag zo'n krantenkastje staan en dacht: hier zou toch iets leuk in staan: 'Love's Hate-relation with Taxes' met hiernaast een foto van een man wie toch verdacht veel op Donald Love lijkt. Na GTA III was het onduidelijk waar Love naartoe was, is hij nooit uit LC vertrokken of teruggekomen. De foto is wel niet al te duidelijk: Maar de vraag: Is dit mogelijk een Easter Egg? Bewerkt: 31 augustus 200915 jaren door Hearv94
Geplaatst: 3 september 200915 jaren comment_1472579 nog eens off-topichet is wel sonny over dat is al een andere topic gestart Grow up! Het is donald...
Geplaatst: 3 september 200915 jaren Auteur comment_1472782 Stop met jullie dicussie over zijn avatar(het is Sonny ), daar is al een topic over. Ik heb dus begrepen dat het wel degelijk een EE is, heb ik er ook eentje .
Geplaatst: 5 september 200915 jaren comment_1475887 Stop met jullie dicussie over zijn avatar(het is Sonny ), daar is al een topic over.Ik heb dus begrepen dat het wel degelijk een EE is, heb ik er ook eentje . waarom zeg je danh eerst dat het donald is ?? greets >>> Door Hanneswasco: Offtopic = SPAM!<<<
Geplaatst: 5 september 200915 jaren Auteur comment_1475899 Stop met jullie dicussie over zijn avatar(het is Sonny ), daar is al een topic over.Ik heb dus begrepen dat het wel degelijk een EE is, heb ik er ook eentje . waarom zeg je danh eerst dat het donald is ?? greets Heb ik dat dan gezegt? Dit topic gaat toch niet over zijn avatar .
Geplaatst: 10 juli 201014 jaren comment_1687872 donald love zit in gta 4 ik keek een keer op de televisie in je 2e huis en toen zag ik een nieuws stukje van hem
Ik reed ooit eens rond in Star Junction tot ik tegen een paaltje tot stilstand kwam,
ik zag zo'n krantenkastje staan en dacht: hier zou toch iets leuk in staan:
'Love's Hate-relation with Taxes' met hiernaast een foto van een man wie toch
verdacht veel op Donald Love lijkt. Na GTA III was het onduidelijk waar Love naartoe was,
is hij nooit uit LC vertrokken of teruggekomen. De foto is wel niet al te duidelijk:
Maar de vraag: Is dit mogelijk een Easter Egg?
Bewerkt: door Hearv94