Geplaatst: 31 augustus 200915 jaren comment_1469226 Hoi allemaal. Ik heb mijn eerste huis voor in :mp gemaakt. Hij is wel erg groot, misschien te groot, maar leuk om in te lopen enz... Hieronder zie je het huis. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden Wie er interesse in heeft mailt me maar. Alleen ben ik nog bezig met de collision enz... Gr. Kayle Bewerkt: 31 augustus 200915 jaren door kayle
Geplaatst: 4 september 200915 jaren comment_1474454 Ziet er leuk uit, maar bedenk wel.. Als je het in multiplayer wil zetten moet iedereen het downloaden voordat die persoon het kan zien.
Geplaatst: 8 september 200915 jaren Auteur comment_1479271 Ziet er leuk uit, maar bedenk wel.. Als je het in multiplayer wil zetten moet iedereen het downloaden voordat die persoon het kan zien. Ik weet dat dat eerst moet , maar daar heb ik al een oplossing voor
Geplaatst: 8 september 200915 jaren Auteur comment_1479273 Ziet er leuk uit, maar bedenk wel.. Als je het in multiplayer wil zetten moet iedereen het downloaden voordat die persoon het kan zien. Ik weet dat dat eerst moet , maar daar heb ik al een oplossing voor
Geplaatst: 8 september 200915 jaren comment_1479281 Ziet er leuk uit, maar bedenk wel.. Als je het in multiplayer wil zetten moet iedereen het downloaden voordat die persoon het kan zien. Ik weet dat dat eerst moet , maar daar heb ik al een oplossing voor Ziet er leuk uit, maar bedenk wel.. Als je het in multiplayer wil zetten moet iedereen het downloaden voordat die persoon het kan zien. Ik weet dat dat eerst moet , maar daar heb ik al een oplossing voor Double post, maar wat voor oplossing?
Hoi allemaal. Ik heb mijn eerste huis voor in :mp gemaakt. Hij is wel erg groot, misschien te groot, maar leuk om in te lopen enz...
Hieronder zie je het huis.
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden
Wie er interesse in heeft mailt me maar. Alleen ben ik nog bezig met de collision enz...
Gr. Kayle
Bewerkt: door kayle