Geplaatst: 31 augustus 200915 jaren comment_1469271 heey ik heb wel een speedometer voor gta vc maar die is op mph en ik zou er nu een willen hebben met km per uur dus als iemand die heeft of ergens gezien heeft wil die dan ever reageren alvast bedankt
Geplaatst: 1 september 200915 jaren comment_1470290 heey ik heb wel een speedometer voor gta vc maar die is op mph en ik zou er nu een willen hebben met km per uur dus als iemand die heeft of ergens gezien heeft wil die dan ever reageren alvast bedankt Welkom op GTAForum, koter! Deze snelheidsmeter kan je snelheid ook in kilometer per uur weergeven. Je hebt er wel Vice City versie 1.1 voor nodig. Als je die nog niet hebt moet je snel even deze patch installeren en dan kan je met de snelheidsmeter aan de slag. Veel plezier!
Geplaatst: 2 september 200915 jaren Auteur comment_1470969 heey ik heb wel een speedometer voor gta vc maar die is op mph en ik zou er nu een willen hebben met km per uur dus als iemand die heeft of ergens gezien heeft wil die dan ever reageren alvast bedankt Welkom op GTAForum, koter! Deze snelheidsmeter kan je snelheid ook in kilometer per uur weergeven. Je hebt er wel Vice City versie 1.1 voor nodig. Als je die nog niet hebt moet je snel even deze patch installeren en dan kan je met de snelheidsmeter aan de slag. Veel plezier! heel erg bedankt!
heey ik heb wel een speedometer voor gta vc maar die is op mph en ik zou er nu een willen hebben met km per uur dus als iemand die heeft of ergens gezien heeft wil die dan ever reageren alvast bedankt