Geplaatst: 31 augustus 200915 jaren comment_1469450 hallo ik heb een paar mods in gta vc gezet en 2daar van staan te laag op de grond dus als ik in de auto zit en ik ga rijden schaaft hij over de grand en rijd hij heel sloom weet iemand hoe ik de hoogte kan veranderen? zo ja wil je dit even melde?
Geplaatst: 9 september 200915 jaren comment_1480532 mischien hoort het zo als dat niet zo hoort ga dan naar de file carcols.dat en open hem met kladblok daar staat wel de auto bij en dan kun je hem wat "verhogen" (ik weet helaas niet welke lijn je dan moet hebben of welk nummer? succes
Geplaatst: 11 september 200915 jaren Auteur comment_1481758 mischien hoort het zoals dat niet zo hoort ga dan naar de file carcols.dat en open hem met kladblok daar staat wel de auto bij en dan kun je hem wat "verhogen" (ik weet helaas niet welke lijn je dan moet hebben of welk nummer? succes dankje
Geplaatst: 24 september 200915 jaren comment_1492490 Meestal zit er een readme bij en daar staat wat je allemaal moet veranderen in je data map Bewerkt: 24 september 200915 jaren door Nieron
hallo ik heb een paar mods in gta vc gezet en 2daar van staan te laag op de grond dus als ik in de auto zit en ik ga rijden schaaft hij over de grand en rijd hij heel sloom weet iemand hoe ik de hoogte kan veranderen? zo ja wil je dit even melde?