Jump to content
Geplaatst:
comment_1469454

Vandaag onthulde Rockstar Games op de onlangs vernieuwde site rockstargames.com de boxart bestemd voor de combinatie van The Lost and Damned en The Ballad of Gay Tony, twee op zich staande episodes die zich afspelen in hetzelfde Liberty City als GTA IV. De releases van Episodes voor GTA IV zijn tot nu toe alleen beschikbaar voor de xbox 360.

Ookal zijn het add-ons die normaal gesproken dienen te worden gedownload via xbox LIVE Marketplace, wanneer je deze Episodes of Liberty City in de winkel koopt op DVD bezit je een stand-alone versie die ook zonder de originele GTA IV game speelbaar is.

episodesfromlibertycity_cover.jpg

EDIT: Hier kan je de wallpaperversie vinden. (1920x1080)

• Reacties 41
  • Bezichtigingen 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1469774
Jesper, GTA IV kost op de meeste plaatsen ook nog steeds €60 hoor. Dus ik denk niet dat er zo vlug verandering in zou komen ;).

Hier bijvoorbeeld :7 , maar ik vind het er mooi uitzien :dans: .

Geplaatst:
comment_1469781
Ik denk dat ik de DVD ga kopen, aangezien ik GTA IV op de PC (Slecht werkend) heb en wel een Xbox 360 heb. Handig dat het als stand-alone uitkomt. Ik heb op Gamed.nl gelezen dat het €40,- gaat kosten. Iets te veel voor een combi-uitbreiding. Ik had het bij zo'n €30,- gehouden.

TLaD koste 20 euro,TBoGT dus ook,das bij elkaar opgeteld 40 euro,wees blij dat je geen dvd toeslagen krijgt erop ;)

Nee, ik bedoelde dat, omdat TLAD ook alweer een tijdje geleden is uitgekomen. ;)

dan had je vorige week moeten bestellen op xbox live,dan wasie namelijk 12 ipv 20 ;)

Geplaatst:
comment_1469784
Ik denk dat ik de DVD ga kopen, aangezien ik GTA IV op de PC (Slecht werkend) heb en wel een Xbox 360 heb. Handig dat het als stand-alone uitkomt. Ik heb op Gamed.nl gelezen dat het €40,- gaat kosten. Iets te veel voor een combi-uitbreiding. Ik had het bij zo'n €30,- gehouden.

TLaD koste 20 euro,TBoGT dus ook,das bij elkaar opgeteld 40 euro,wees blij dat je geen dvd toeslagen krijgt erop ;)

Nee, ik bedoelde dat, omdat TLAD ook alweer een tijdje geleden is uitgekomen. ;)

dan had je vorige week moeten bestellen op xbox live,dan wasie namelijk 12 ipv 20 ;)

Lukt niet, ik heb GTA I niet op de XBOX 360, maar alleen op de PC. Toen was het nog geen Stand-alone.

Geplaatst:
comment_1469809

Lukt niet, ik heb GTA I niet op de XBOX 360, maar alleen op de PC. Toen was het nog geen Stand-alone.

oww,in die patriot xD

Geplaatst:
comment_1469881

oww,in die patriot xD

Euhm.. Wat bedoel je hier eigenlijk mee.?

Geplaatst:
comment_1470138

Nice! Ziet er zeker wel vet uit, alleen dan weer stom dat Microsoft alle rechten weer opkoopt, zodat wij PS3'ers niet kunnen genieten van deze uitbreidingen... Alleen past die bovenkant met XBOX360 erop er niet echt vind ik, maar dat kan natuurlijk niet anders. Zou bij PS3 beter staan :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.