Jump to content
Geplaatst:
comment_1469540

ik had een max players van 50, toen ik dit in server config veranderde naar 20, krijgi k elke keer als ik op de server ga en een class kiez, sampserver.exe niet verzenden gezeik en crasht mijn server toen ik dit terug veranderde naar 50, blijft het hetzelfde?

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1469622
ik had een max players van 50, toen ik dit in server config veranderde naar 20, krijgi k elke keer als ik op de server ga en een class kiez, sampserver.exe niet verzenden gezeik en crasht mijn server toen ik dit terug veranderde naar 50, blijft het hetzelfde?

Crashed je server of je client? Anyway, post je OnPlayerSpawn en OnPlayerRequestClass eens...

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1469740
ik had een max players van 50, toen ik dit in server config veranderde naar 20, krijgi k elke keer als ik op de server ga en een class kiez, sampserver.exe niet verzenden gezeik en crasht mijn server toen ik dit terug veranderde naar 50, blijft het hetzelfde?

Crashed je server of je client? Anyway, post je OnPlayerSpawn en OnPlayerRequestClass eens...

Gewoon het zwarte scherm van sampserver.exe sluit af,

public OnPlayerSpawn(playerid)
{
SetPlayerToTeamColour(playerid);
PlayerPlaySound(playerid,1184,0.0,0.0,0.0);
GivePlayerWeapon(playerid,24,49);
ClearAnimations(playerid);






switch (gPlayerClass[playerid])
{
	case 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9:
	{
	 SetPlayerWorldBounds(playerid, 35.03363, -326.9805, 233.5575, -198.5239);
		gPlayerCheckpointStatus[playerid] = CHECKPOINT_NONE;
		SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Welcome(back) in Sicilian Criminal Society. Use /gate to open the gate! Kill the National Crime Syndicate!");
		SetPlayerArmour(playerid,30);
		SetPlayerInterior(playerid,0);
		   SetPlayerMapIcon( playerid, 1, 22.7587,88.0980,3.1172, 62, 0 );



	}

	case 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17:
	{
	 SetPlayerWorldBounds(playerid, 35.03363, -326.9805, 233.5575, -198.5239);
gPlayerCheckpointStatus[playerid] = CHECKPOINT_NONE;
		SendClientMessage(playerid, COLOR_FELGREEN, "Welcome(back) in   National Crime Syndicate. Use /gate to open the gate! Kill the  Sicilian Criminal Society!");
		SetPlayerInterior(playerid,0);
		SetPlayerArmour(playerid,30);
		SetPlayerMapIcon( playerid, 1,-142.7561,-68.6173,3.1172, 59, 0 );
ClearAnimations(playerid);


	}

	case 18:
	{
	 SetPlayerWorldBounds(playerid, 35.03363, -326.9805, 233.5575, -198.5239);
gPlayerCheckpointStatus[playerid] = CHECKPOINT_NONE;
		SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, "Welcome(back) in  medical attention. Use /heal [id] to heal a player, you receive 200$ for every heal!");
		SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, "You also can murder your enemy's !");
		SetPlayerInterior(playerid,0);
		SetPlayerArmour(playerid,30);
		SetPlayerMapIcon( playerid, 1,-142.7561,-68.6173,3.1172, 59, 0 );
ClearAnimations(playerid);
medic++;


	}

}
if(DiedByOwnTeam[playerid] == true) //Als de speler is vermoord door zijn eigen team
{
	SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); //Zet hem terug op zijn oude positie
}
DiedByOwnTeam[playerid] = false; //Laat dit onderaan staan, anders werkt het niet.


return 1;
}

public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)


{

SetPlayerTeamFromClass(playerid, classid);

SetupPlayerForClassSelection(playerid);



gPlayerClass[playerid] = classid;

switch (classid) {

		case 0:

		{

			GameTextForPlayer(playerid, "~r~Sicilian Criminal Society", 1000, 3);
			SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE1);

		}

		case 1:

		{

			GameTextForPlayer(playerid, "~r~Sicilian Criminal Society", 1000, 3);

			SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE1);
		}
		case 2:

		{

			GameTextForPlayer(playerid, "~r~Sicilian Criminal Society", 1000, 3);
			SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE1);

		}
			case 3:

		{

			GameTextForPlayer(playerid, "~r~Sicilian Criminal Society", 1000, 3);
			SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE1);

		}
			case 4:

		{

			GameTextForPlayer(playerid, "~r~Sicilian Criminal Society", 1000, 3);
			SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE1);

		}

		case 5:

		{

			GameTextForPlayer(playerid, "~r~Sicilian Criminal Society", 1000, 3);
			SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE1);

		}
			case 6:

		{

			GameTextForPlayer(playerid, "~r~Sicilian Criminal Society", 1000, 3);
			SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE1);

		}
			case 7:

		{

			GameTextForPlayer(playerid, "~r~Sicilian Criminal Society", 1000, 3);
			SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE1);

		}
			case 8:

		{

			GameTextForPlayer(playerid, "~r~Sicilian Criminal Society", 1000, 3);
			SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE1);

		}


		case 9:

		{

			GameTextForPlayer(playerid, "~g~National Crime Syndicate", 1000, 3);
			SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE1);

		}

		case 10:

		{

			GameTextForPlayer(playerid, "~g~National Crime Syndicate", 1000, 3);
			SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE1);

		}

		case 11:

		{

			GameTextForPlayer(playerid, "~g~National Crime Syndicate", 1000, 3);
			SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE1);

		}
		case 12:

		{

			GameTextForPlayer(playerid, "~g~National Crime Syndicate", 1000, 3);
			SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE1);

		}
		case 13:

		{

			GameTextForPlayer(playerid, "~g~National Crime Syndicate", 1000, 3);
			SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE1);

		}


		case 14:

		{

			GameTextForPlayer(playerid, "~g~National Crime Syndicate", 1000, 3);
			SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE1);

		}

		case 15:

		{

			GameTextForPlayer(playerid, "~g~National Crime Syndicate", 1000, 3);
			SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE1);

		}
		case 16:

		{

			GameTextForPlayer(playerid, "~g~National Crime Syndicate", 1000, 3);
			SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE1);

		}
		case 17:

		{

			GameTextForPlayer(playerid, "~g~National Crime Syndicate", 1000, 3);
			SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE1);

		}
		case 18:

		{

			GameTextForPlayer(playerid, "~b~medical attention", 1000, 3);
			SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE1);

		}


}

return 1;

}

EDIT het licht trouwens niet aan de spawn, want als ik connect, en helemaal niets doe, krijg ik het ook binnen 10 sec ofso.

Bewerkt: door propje400

Geplaatst:
comment_1470050

En heb je nog timers draaien? Dat zou verklaren dat ie na 10 seconden crashed... Disable eens al je timers, en activeer ze dan weer stuk voor stuk. Crashed 'ie niet? Dan zit 't 'm niet in die timer. Crashed ie wel? Post dan die timer met bijbehorende code eens ;)

Geplaatst:
comment_1471066

Gebruik je toevallig ook een MySQL server? Een error in je MySQL code compiled wel in Pawn, maar je server zal crashen als die verkeerde code wordt uitgevoerd.

Overigens kun je je OnPlayerRequestClass VEEL korter maken:

public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerTeamFromClass(playerid, classid);
SetupPlayerForClassSelection(playerid);
gPlayerClass[playerid] = classid;

switch(classid)
{
	case 0..8:
	{
		GameTextForPlayer(playerid, "~r~Sicilian Criminal Society", 1000, 3);
		SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE1);
	}
	case 9..17:
	{
		GameTextForPlayer(playerid, "~g~National Crime Syndicate", 1000, 3);
		SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE1);
	}
	case 18:
	{
		GameTextForPlayer(playerid, "~b~medical attention", 1000, 3);
		SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE1);
	}
}
return 1;
}

Geplaatst:
comment_1473509
Gebruik je toevallig ook een MySQL server? Een error in je MySQL code compiled wel in Pawn, maar je server zal crashen als die verkeerde code wordt uitgevoerd.

Overigens kun je je OnPlayerRequestClass VEEL korter maken:

public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerTeamFromClass(playerid, classid);
SetupPlayerForClassSelection(playerid);
gPlayerClass[playerid] = classid;

switch(classid)
{
	case 0..8:
	{
		GameTextForPlayer(playerid, "~r~Sicilian Criminal Society", 1000, 3);
		SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE1);
	}
	case 9..17:
	{
		GameTextForPlayer(playerid, "~g~National Crime Syndicate", 1000, 3);
		SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE1);
	}
	case 18:
	{
		GameTextForPlayer(playerid, "~b~medical attention", 1000, 3);
		SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE1);
	}
}
return 1;
}

En deze 2 ook:

case 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9:

case 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17:

Naar:

case 0..9:

case 10..17:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.