Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

Schijfruimte C en D bewerken.

Geplaatst:

Hey jongens! :)

Ik heb echt een externe harde schijf nodig, atm heb ik het geld er nog niet voor, dus moet ik nog ff wachten. Maargoed, waarom ik dit topic open..xD Nou, C heeft een bepaald volume en D heeft een bepaald volume. Ik wil een paar GB volume van C naar D zetten, hoe doe ik dat?

Alvast bedankt.

Groetjes,

MP.

Featured Replies

Geplaatst:

Ik weet niet of ik je goed begrijp..

Als C en D aparte harde schijven zijn, kan je geen GB's smokkelen. Wat je wil kan doen is met een Partitie Manager partities maken/vergroten/verkleinen, zodat het lijkt alsof je nog een schijf hebt :)

Geplaatst:
  • Auteur

Oke, sorry voor m'n onduidelijke uitleg. Ik wil dus de ruimte van C verkleinen en die van D verhogen. :)

Geplaatst:
Oke, sorry voor m'n onduidelijke uitleg. Ik wil dus de ruimte van C verkleinen en die van D verhogen. :)

Ik veronderstel dat het hier over een HD die in twee partities verdeeld is gaat?

Geplaatst:
  • Auteur

Ja, er is maar 1 echte C schijf die virtueel is gedeeld in C en D.

Geplaatst:

volgens mij pc man als je dit doet dat je je bestanden verliest maar verder weet ik het niet.

ik ben namelijk niet zon expert

Geplaatst:
  • Auteur
volgens mij pc man als je dit doet dat je je bestanden verliest maar verder weet ik het niet.

ik ben namelijk niet zon expert

Alleen reageren als je er verstand van hebt svp, hier heb ik niks aan..

Geplaatst:

Mijn 750GB Schijf is ook verdeeld in 3. In had toen met Norton Partitionmagic 20GB van D naar C gezet dus ik denk dat het ook zo wel van C naar D kan. Dus probeer het even mt Norton PartitionMagic.

Geplaatst:
  • Auteur

Een kleine uitleg svp? :$ Het programma heb ik dus.

Bewerkt: door MegaPilot

Geplaatst:

Ik heb dit gedaan met GParted (gratis). Je kunt het op een CD branden en er van opstarten, zodat je in het programma de partities naar de goede groottes kunt schuiven.

Ik zou dit wel doen als je 's ochtends opkomt, want het duurde bij mij nog al erg lang (meer dan 6 uur).

Mvg,

Flitskikker

Geplaatst:

Ik gebruikte EASEUS Partition Manager Home Edition (ook gratis), en dat was erg makkelijk te gebruiken, en het vergoten/verkleinen/maken van partities was zo gebeurd..

> http://www.partition-tool.com/personal.htm

Geplaatst:

Welke windows heb je?

Met Seven kun je dit namelijk al van windows uit ;)

Geplaatst:
  • Auteur

Nou Flits, dat is me toch wel iets té lang...:puh: Ik probeer ff dat ding van jou, Beagle.

@ snelle Ferry: Windows XP. :)

Edit2: Het is 'gelukt' met dat ding van Beagle, hij is nou een heel proces aan het doen en bestanden aan het verplaatsen(al weet ik niet waarom aangezien er nog zat ruimte over was op C)..Ik wacht met een bang hart dit langdurige proces af, ik heb de gedachte dat ik m'n laptop gemold heb..:(

Geplaatst:

Het ligt aan het programma maar aan de acties die moeten worden uitgevoerd (partitie verplaatsen, vergroten enzo).

Mvg,

Flitskikker

@Hieronder: Ik zei het toch. :7

Geplaatst:
  • Auteur

Ik heb dat ding van Beagle geprobeerd en daar is hij nu mee bezig. M'n laptop is morgen weer beschikbaar denkik, want het proces vlot echt niet. Ik hoop dat ik m'n laptop niet gemold heb. :( Groetjes,

MP.

Edit: Het programma heeft z'n werk fantastisch gedaan. :)

DANKJE BEAGLE! _O_

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.