ik heb gta sa ongeveer 3 dagen ik ben overgegaan van vice sity naar san andreas maar ik had bij gta vc dus een speedmeter nu zoek ik er ook een voor gta sa ik heb er al een paar gevonde en de enigste die werkt is die van spooky maar die vind ik heel irritant omdat hij doet het wel maar alleen als je bij da programatje load mod doet en niet als je gewoon gta sa gaat spelen. weet iemand nog een andere? ik heb het halve internet al afgezocht. en ik zoek ook nog een mod voor gta sa: de yamaha aerox als iemand die vind kun je dan die link even geven?
ik heb gta sa ongeveer 3 dagen ik ben overgegaan van vice sity naar san andreas
maar ik had bij gta vc dus een speedmeter nu zoek ik er ook een voor gta sa ik heb er al een paar gevonde en de enigste die werkt is die van spooky maar die vind ik heel irritant omdat hij doet het wel maar alleen als je bij da programatje load mod doet en niet als je gewoon gta sa gaat spelen. weet iemand nog een andere? ik heb het halve internet al afgezocht. en ik zoek ook nog een mod voor gta sa: de yamaha aerox als iemand die vind kun je dan die link even geven?