Jump to content
Geplaatst:
comment_1471264

als je in het begin het johsen house inkomt pak je een foto en gaat CJ op een krukje zitten maar wie komt dan uit de KEUKEN big smoke

wat zou big smoke alleen in de keuken doen :eten: zou het een EE zijn :?

• Reacties 47
  • Bezichtigingen 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1471607
dat bedoel ik toch hij zat in de keuken te eten is geen EE maar wel een klein grapje

Hoe zou je de Cutscene van Drive-Through dan beschrijven :7 ? Dat is ook zo'n grapje...

Geplaatst:
comment_1471637

Ik begrijp wat hij bedoelt, maar ik denk niet dat het een echte EE is, maar oke... Hij weet zelf toch ook niet waarom CJ juist gaat aankomen, dus je kan dan toch niet de hele tijd je in de keuken verstoppen. Misschien was hij bezig met te eten of eten klaar te maken, maar als het dat toch niet was dan lijkt het me logisher dat hij eerder in de woonkamer of misschien op de 2e verdieping bezig zou zijn. Maar ja... het zou denk ik volledig anders geweest zijn als hij gewoon in de woonkamer zat en CJ kwam dan binnen.

Geplaatst:
comment_1471647

Lol, het is toch logisch waarom hij denkt dat het grappig is, BIG Smoke komt uit de keuken (Hij is dik en zit waarschijnlijk in de keuken te vreten).

:duh:

Geplaatst:
comment_1471820

nu dat heeft niets met het onderwerp te maken

ze vragen wat jij denkt wat BS doet in die keuken

Bewerkt: door boostboy

Geplaatst:
comment_1471862

ja

en nu hij denkt mss dat CJ eeninbreker is

maar ik denk niet dat een inbreker aan tafel gaat zitten meet een foto waar hij bijna voor huilt

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1471880
ja

en nu hij denkt mss dat CJ eeninbreker is

maar ik denk niet dat een inbreker aan tafel gaat zitten meet een foto waar hij bijna voor huilt

dat was gewoon een snelle reactie van BS hij hoorde die stoel en pakte gelijk een knuppel en wwou gaan aanvallen:P

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.