Jump to content
Geplaatst:
comment_1472312

Ik zelf denk dat Mike Torino. Hij weet wat tenpenny uitvoert en hij heeft connectie's om Sweat uit de gevangenis te haalen. Verder heeft zijn missie's meestal iets te maken met spione of iets dergelijk.

Wat denken jullie?

• Reacties 74
  • Bezichtigingen 5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1523774

Ik denk toch wel CJ. Hij bezit grondgebied in alle uithoeken van San Andreas, heeft de machtigste Gang, heeft de Triads en Los Varios Aztecas als vrienden. Kortom, CJ has got the power 8).

Totaal mee eens ! Natuurlijk gaan er wel weer mensen zijn die dat niet zo vinden , maar ja . Maar in de vraag zou ook beter staan wanneer . Want jij praat nu over het einde , terwijl iemand anders over het begin kan praten 0_0

Geplaatst:
comment_1523882

Ik denk toch wel CJ. Hij bezit grondgebied in alle uithoeken van San Andreas, heeft de machtigste Gang, heeft de Triads en Los Varios Aztecas als vrienden. Kortom, CJ has got the power 8).

als cj zo een goede gang heeft, heeft sweet dat ook, dus Sweet is dan ook de machtigste :Y

Geplaatst:
comment_1524175

Mike Toreno.

Hij weet alles, kan alles wat hij niet weet te weten komen. En is op alle gebieden onschendbaar. CJ zou hem niet aankunnen, kijk maar naar Toreno's last Flight. CJ probeert wel, en denkt ook succes te hebben, maar het is eigenlijk een grote faillure.

Geplaatst:
comment_1524247

Eindelijk iemand die het door heeft..

Toreno heeft echt de touwtjes in handen als je het mij vraagt. CJ mag dan wel samen met Sweet en andere vrienden in de criminaliteit machtig zijn, maar in de missies voor Toreno blijkt toch echt wel dat CJ het onderspit delft tegen Toreno. Toreno weet hem telkens te verassen en hem opdrachten op te leggen die CJ niet weigerd..

Geplaatst:
comment_1524316

Eindelijk iemand die het door heeft..

Toreno heeft echt de touwtjes in handen als je het mij vraagt. CJ mag dan wel samen met Sweet en andere vrienden in de criminaliteit machtig zijn, maar in de missies voor Toreno blijkt toch echt wel dat CJ het onderspit delft tegen Toreno. Toreno weet hem telkens te verassen en hem opdrachten op te leggen die CJ niet weigerd..

Wel , waarom doe Toreno dan niet alle missie zelf ? Als hij toch 'DE' man is en CJ moet onderspit delven ?

Geplaatst:
comment_1524353

Ja , maar deze discussie gaat nooit opgelost geraken . Want eigenlijk kan ik zeggen dat het Sluppy X is , die later in het verhaal komt (zogezegd)

>>> Door VWO-er: Maar dat soort reacties zijn niet toegestaan, want het gaat om personages die al in het spel zitten. Ik heb op zich niets tegen dit topic, alleen dienen er dan wel serieuze en onderbouwde berichten te worden geplaatst<<<

Sorry :engel:

Bewerkt: door Dakendak

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.