Geplaatst: 3 september 200915 jaren comment_1473011 Hallo Forumleden als ik met m,n mapeditor een object wil plaatsen en sleep dan blijft hiuj op de selfden plek staan maar als ik klik op apply ofz dan stata ie wel op die plek maar zo is het veel lastigger om map mods temakken weet iemand hoe dat komt want eerst wqas dat niet zo wie er een oplossign voor weet bedank ik heel erg
Geplaatst: 3 september 200915 jaren comment_1473367 Om te beginnen: welke (versie van de) map editor gebruik je?
Geplaatst: 4 september 200915 jaren Auteur comment_1473979 v0.1a zo iets hier gedownload: http://grandtheftauto.filefront.com/file/M...n_Andreas;52116
Geplaatst: 6 september 200915 jaren comment_1476882 Tja, Map Editor is nog beta, en is bekend dat deze soms bugt.. Misschien moet je MED eens proberen.
Geplaatst: 6 september 200915 jaren Auteur comment_1477447 Tja, Map Editor is nog beta, en is bekend dat deze soms bugt.. Misschien moet je MED eens proberen. ik haat MED kan ik niet mee werken
Hallo Forumleden
als ik met m,n mapeditor een object wil plaatsen en sleep dan blijft hiuj op de selfden plek staan maar als ik klik op apply ofz
dan stata ie wel op die plek maar zo is het veel lastigger om map mods temakken weet iemand hoe dat komt want eerst wqas dat niet zo
wie er een oplossign voor weet bedank ik heel erg