Geplaatst: 3 september 200915 jaren comment_1473023 Weet iemand een site of iets anders waar ik de geluiden van GTA IV vandaan kan halen? Zoals het geluid als je een missie hebt gedaan of als je een bericht krijgt van ''Press W to accelerate''? En misschien een aantal van Niko's quotes!? Alvast bedankt
Geplaatst: 4 september 200915 jaren comment_1474248 Je hebt either OpenIV of SparkIV nodig. Maar ik raad OpenIV aan, aangezien Spark gauw crasht bij geluidsbestanden. Download OpenIV op www.openiv.com Btw de audio bestanden zijn niet te downloaden, aangezien alles bij elkaar 6GB is... EDIT: Btw die bliep geluiden zitten in Grand Theft Auto IV\PC\Audio\sxf\resident.rpf\FRONTEND_GAME Bewerkt: 5 september 200915 jaren door Dvt
Geplaatst: 5 september 200915 jaren comment_1475877 maar ik heb volgensmij ergens verstaan dat hij het op de ps3 heeft greets
Geplaatst: 5 september 200915 jaren comment_1475901 Wil iemand de geluiden van GTA IV misschien in MP3-formaat op gtaforum.nl willen zetten? Dan kan ik die misschien ook gebruiken voor mijn filmpjes(XBOX360).
Geplaatst: 5 september 200915 jaren comment_1475957 Btw de audio bestanden zijn niet te downloaden, aangezien alles bij elkaar 6GB is... lees, lees lees! En dus ook niet te uploaden.
Weet iemand een site of iets anders waar ik de geluiden van GTA IV vandaan kan halen? Zoals het geluid als je een missie hebt gedaan of als je een bericht krijgt van ''Press W to accelerate''? En misschien een aantal van Niko's quotes!?
Alvast bedankt