Geplaatst: 4 september 200915 jaren comment_1474136 Hallo mensen, hierbij wou ik even mijn nieuwe remix van Linkin Park's single ''New Divide'' aan jullie laten horen. Rate & comment alsjeblieft. EDIT: Omdat ik regelmatig nieuwe mixen maak, zet ik ze hier op een rijtje. New Divide Remix' Wacka Wacka Gangster When the night fall's down re.MIX'' Bewerkt: 4 september 200915 jaren door Cabyon
Geplaatst: 4 september 200915 jaren comment_1474147 Klinkt wel goed, zoiets kan ik niet Alleen je haalt de diepte wel uit het liedje wat ik wel jmmr vind
Geplaatst: 4 september 200915 jaren comment_1474151 Ik hou ook van de diepte in het nummer. Maar dit is ook een prima remix . Zou je ook een Drums versie kunnen maken?
Geplaatst: 4 september 200915 jaren Auteur comment_1474488 Ik heb een nieuwe remix gemaakt, hij is nu te beluisteren. When the night fall's down Re.MIX''
Hallo mensen, hierbij wou ik even mijn nieuwe remix van Linkin Park's single ''New Divide'' aan jullie laten horen. Rate & comment alsjeblieft.
EDIT: Omdat ik regelmatig nieuwe mixen maak, zet ik ze hier op een rijtje.
New Divide Remix'
Wacka Wacka Gangster
When the night fall's down re.MIX''
Bewerkt: door Cabyon