Jump to content
Geplaatst:
comment_1474509

Hoi, ik heb Sandra's rank system, het lijkt me gaaf, als ik het kan gebruiken, want dit is zonder login system, met IP ofzoiets. maar ik wil het toevoegen aan mijn login system ladmin. als dit te moeilijk is. vind ik het niet erg als het met een ander login system wel kan.

ik heb al wat dingen geprobeert maar werkt natuurlijk niet ;)

link naar ladmin: klik

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1475140

lol wtf?

maarjah ik ben het nu zelf in ladmin aan het maken, als het lukt xD

ik heb nog wel een andere vraag:

ik heb een timer die om de 5 sec kijkt of iemand 50 kills heeft, als iemand dit heeft krijg hij een rank erbij,

als ik bv 50 kills heb, krijg ik om de 5 sec een rank erbij, en als ik killtimer erbij zet krijg ik deze error:

error 076: syntax error in the expression, or invalid function call

public Rankcheck(playerid)
{
if(PlayerInfo[playerid][Deaths] >= 50)
{
KillTimer(Rankcheck);
PlayerInfo[playerid][Ranks]++;
  	SendClientMessage(playerid,red,"Your are rank 1!");

  	}
return 1;
}

dit staat in OnPlayerConnect: SetTimer("Rankcheck", 5000, true);

Bewerkt: door propje400

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1475274

ik heb nu dit:

public RankTimer(playerid)
{
  if(PlayerInfo[playerid][Ranks] == 0) {
  	Timerone = SetTimer("Rankcheck1", 5000, true);
}
else if(PlayerInfo[playerid][Ranks] == 1) {
Timertwo = SetTimer("Rankcheck2", 5000, true);
{
else if(PlayerInfo[playerid][Ranks] == 2) {
Timerthree = SetTimer("Rankcheck3", 5000, true);
}

return 1;
}

// ^^^^^bij public ranktimer krijg ik nogal veel errors, omdat ik het waarschijnlijk niet goed heb afgelijnt of hoe ze dat ook noemen


public Rankcheck1(playerid)

{
if(PlayerInfo[playerid][Deaths] >= 50)
{
KillTimer(Timertwo);
PlayerInfo[playerid][Ranks]++;
  	SendClientMessage(playerid,red,"Your are rank 1!");

  	}
return 1;
}
public Rankcheck2(playerid)
{
if(PlayerInfo[playerid][Deaths] >= 100)
{
KillTimer(Timerthree);
PlayerInfo[playerid][Ranks]++;
  	SendClientMessage(playerid,red,"Your are rank 1!");

  	}
return 1;
}
public Rankcheck3(playerid)
{
if(PlayerInfo[playerid][Deaths] >= 150)
{
KillTimer(Timerone);
PlayerInfo[playerid][Ranks]++;
  	SendClientMessage(playerid,red,"Your are rank 1!");

  	}
return 1;
}

RankTimer staat in OnGameModeInit en die andere staat in OnPlayerConnect

Bewerkt: door propje400

Geplaatst:
comment_1475368

Volgens mij horen publics niet in een callback? Kan 't fout hebben, maar ben het zelf nog nooit tegengekomen.

Over de uitlijning: na een accolade-open (dat is het { teken) spring je vier spaties (de CODE-tag van het forum ziet dat als een tab) of één tab (in Pawno) in. Na een accolade-sluiten (dat is het } teken) ga je weer vier spaties of een tab terug.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1477078

YEah ik kan weer een nieuwe server gaan maken, want ik had een programma gedownload, was dus van een hacker :S, toen ik het gebruikte, waren alle dingen in mijn documenten weg, lol

daar gaat mijn server van paar dagen werkt ! gvd

Geplaatst:
comment_1477238
YEah ik kan weer een nieuwe server gaan maken, want ik had een programma gedownload, was dus van een hacker :S, toen ik het gebruikte, waren alle dingen in mijn documenten weg, lol

daar gaat mijn server van paar dagen werkt ! gvd

Daarom zeg ik ook altijd dat je dingen zelf moet maken en niet downloaden. Laat dit een les voor je zijn ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.