Ik ben op zoek naar een notebook voor school, thuisgebruik en af en toe een game.
Budget: 900 euro (max. 950 euro)
Doel (waar voor nodig): Programmeren en af en toe gamen
Desktop of laptop: Laptop
Benodigde randapperatuur: Fingerprint zou handig zijn
Besturingsysteem: Heb ik zelf al
Onderdelen die je nog wilt hergebruiken
Voorkeuren voor merk ATi/NVIDIA - AMD/Intel: NVIDEA en Intel
Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Liefst door een bedrijf
Extra koeling (voor overklokkken)?:
De notebook mag niet te groot zijn dus max. 16 inch groot en moet ook AZERTY toetsenbord hebben.
Ik heb al een paar keer gezocht en ik ben in de Media Markt een notebook tegen gekomen die tot nu toe het meeste aan mijn wensen voldoet, misschien kan iemand met notebook kennis zijn mening geven.
Ik ben op zoek naar een notebook voor school, thuisgebruik en af en toe een game.
Budget: 900 euro (max. 950 euro)
Doel (waar voor nodig): Programmeren en af en toe gamen
Desktop of laptop: Laptop
Benodigde randapperatuur: Fingerprint zou handig zijn
Besturingsysteem: Heb ik zelf al
Onderdelen die je nog wilt hergebruiken
Voorkeuren voor merk ATi/NVIDIA - AMD/Intel: NVIDEA en Intel
Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Liefst door een bedrijf
Extra koeling (voor overklokkken)?:
De notebook mag niet te groot zijn dus max. 16 inch groot en moet ook AZERTY toetsenbord hebben.
Ik heb al een paar keer gezocht en ik ben in de Media Markt een notebook tegen gekomen die tot nu toe het meeste aan mijn wensen voldoet, misschien kan iemand met notebook kennis zijn mening geven.
HP HDX X16-1330EB | 899 euro
Processor: Intel Core 2 Duo Processor P7350 (2Ghz, 3MB L2 cache, 1066Mhz FSB)
Videokaart: Nvidea GeForce GT130M
Hardeschijf: 500GB
Geheugen: 4GB DDR2
Scherm: 16" TFT Full HD Brightview
Overige: Fingerprint ID, 5-in-1 kaartlezer, 3D sound Blaster Pro met sub-woofer en DHT, USB, VGA, HDMI, DVD
Verder kan ik niets over deze notebook vinden zelfs niet op de website van HP.
Zou ik deze notebook moeten aanschaffen of kennen jullie een betere voor dezelfde prijs?