Geplaatst: 5 september 200915 jaren comment_1476084 hey, er is sinds vandaag een nieuwe computer die helemaal geinstalleerd moest worden, alleen is mijn vraag: welke driver moet ik installeren voor de videokaart. Windows geeft aan: Onbekend apparaat (VGA compatible) De computer is gemaakt door HP (330d) ik zie geen videokaart in de slot zitten maar ik denk dat er 1 in het moederbord zit (of dit wel kan?), hoe kan ik achter de naam komen??? Bewerkt: 5 september 200915 jaren door Maikle
Geplaatst: 8 september 200915 jaren Auteur comment_1479485 uhm, naar mijn weten 1 processor met 2 cores daarin, sorry voor onzekerheid.. ik had er niet aan gedacht dat je ook meerdere processors in dat ding kan zetten
Geplaatst: 8 september 200915 jaren comment_1479499 uhm, naar mijn weten 1 processor met 2 cores daarin, sorry voor onzekerheid.. ik had er niet aan gedacht dat je ook meerdere processors in dat ding kan zetten Waarschijnlijk bij jouw moederbord niet, maar bij duurdere server moederborden kan je gewoon 2 processoren erin prikken.
Geplaatst: 8 september 200915 jaren Auteur comment_1479823 Naja, deze computers zijn niet erg High-tec, maakt ook niet uit voor maar 120 euro voor 6 computers Vrijwel worden die dingen gebruikt voor edicationele doeleinden (mezelf) en internet en 1 server. Ik ben nog een noob maar Hé, ik probeer tenminste wat ;o fack, de computer met 2 x 2,8 ghz staat op ontvlammen CPU = 38 graden Local = 42 graden Remote 2 = 53 graden HD0 = 42 graden Das niet zo goed, nog geen zware aplicaties gedraaid en hij staat in een open omgeving.. en nog aardig koud ook nog in mn kamer, naja nu niet meer, hij werkt als verwarming.. uhm, wat moet ik doen om te zorgen dat dat ding niet gaat smelten? ik weet dat er een fan Rechts zit maar links voelt de computer echt superheet aan, het is zon micro destkop ding.. kan zon horizontaal moederbord eigenlijk en een tower gezet worden (verticaal dus?) Bewerkt: 8 september 200915 jaren door Maikle
Geplaatst: 8 september 200915 jaren comment_1479878 Processors worden makkelijk 50/60c, en videokaarten kunnen oplopen tot wel 100c. En een platte PC kun je rechtop als tower zetten. Andersom moet ook gaan.
Geplaatst: 9 september 200915 jaren Auteur comment_1479939 nouw, er stond bij superfan zon vlam ding bij, ik had mijn sleutels er op liggen en die waren echt tering heet, mischien zal die nog warmer worden als ie aanstaat, en er zit maar 1 fan in de computer op de processor, waar de videokaart zit word ie echt tering heet (waar geen fan zit)
Geplaatst: 9 september 200915 jaren comment_1480210 Videokaarten kunnen ongeveer 100 tot 125 graden hebben, zou er geen zorgen om maken.
Geplaatst: 9 september 200915 jaren comment_1480443 ehm, als de videokaart 100 graden heeft, werkt hij minder snel en na n tijdje warmt de processor erdoor ook op.
Geplaatst: 9 september 200915 jaren comment_1480448 ehm, als de videokaart 100 graden heeft, werkt hij minder snel en na n tijdje warmt de processor erdoor ook op. Maar ik geloof ook niet dat hij 100 graden haalt.
Geplaatst: 9 september 200915 jaren Auteur comment_1480509 ik heb hem nu 2 uur langer aan laten staan en de temperatuur is nu 60graden.. ik zal kijken wanneer er een vlam uit de achterkant komt en eeh, ik heb nu een computer die ik als server wil gebruiken.. kan ik voor een server beter een dual core gebruiken of 1tje? (het is 2,6 dual en 2,66 single) en een 12mb videokaart
Geplaatst: 10 september 200915 jaren Auteur comment_1480824 http, en gedeelde documenten voor xp op het netwerk. en ja webhosting zou goedkoper zijn maar ik wil testen, het is een test server..
Geplaatst: 10 september 200915 jaren Auteur comment_1480948 ah gelukkig, want weet je waar ik net achter kwam, dat ik de nieuwe harde schijf en oude videokaart in had gezet, in de singel core
hey, er is sinds vandaag een nieuwe computer die helemaal geinstalleerd moest worden,
alleen is mijn vraag: welke driver moet ik installeren voor de videokaart.
Windows geeft aan: Onbekend apparaat (VGA compatible)
De computer is gemaakt door HP (330d)
ik zie geen videokaart in de slot zitten maar ik denk dat er 1 in het moederbord zit (of dit wel kan?),
hoe kan ik achter de naam komen???
Bewerkt: door Maikle