Jump to content
Geplaatst:
comment_1476663

hoi,

ik wil graag nu een vaste topic om mijn pc's te beoordelen of deze nog kunnen (het is oud dat weet ik nu wel)

hier is een pc van mij!

computer.gifComputer

• Fabrikant: MEDIONPC
  • Computermodel: MS-7012
  • Computernaam: RUTGER-722A81B5
  • Systeemtype: x86 (32-bits) systeem

motherboard.gifMoederbord

• Fabrikant: MICRO-STAR INTERNATIONAL CO., LTD
  • Model: MS-7012
  • BIOS Fabrikant: Phoenix Technologies, LTD
  • BIOS Model: Phoenix - AwardBIOS v6.00PG, versie 6.00 PG
  • Aansluitingen: PCI0 (Gebruikt), PCI1 (Vrij), PCI2 (Vrij), PCI3 (Vrij), PCI4 (Vrij), PCI5 (Gebruikt), AGP (Gebruikt)
  • Poorten: PRIMARY IDE (Geen), SECONDARY IDE (Geen), FDD (Diskettestation), COM1 (Serieel), COM2 (Serieel), LPT1 (Parallel), Keyboard (Toetsenbord), PS/2 Mouse (Muis), USB0 (USB), USB1 (USB)

processor.gifProcessor

• Model: Intel® Pentium® 4 CPU 3.00GHz
  • Kloksnelheid: 2992 MHz
  • Socket: Socket 478

memory.gifGeheugen

• Grootte: 1791 MB RAM
  • Type(s): 128 MB RAM (SDRAM, DIMM), 4096 MB RAM (SDRAM, DIMM)

harddisk.gifHardeschijf

• Bestandstype(s): NTFS (C:), NTFS (D:), NTFS (E:)
  • Grootte: 112,81 GB (19,53 GB (C:) + 18,76 GB (D:) + 74,52 GB (E:) )
  • Vrije ruimte: 50,06 GB (5,88 GB (C:) + 6,48 GB (D:) + 37,71 GB (E:) )

drives.gifStations

• Type(s): C: Lokale vaste schijf, D: Lokale vaste schijf, E: Lokale vaste schijf, F: CD- of DVD-ROM station, G: Verwisselbare schijf, H: Verwisselbare schijf, I: CD- of DVD-ROM station, J: Verwisselbare schijf, K: CD- of DVD-ROM station, L: Verwisselbare schijf, M: Verwisselbare schijf, N: Verwisselbare schijf
  • Model(len): C: Maxtor 6E040L0 IDE, D: MAXTOR STM380215A IDE, E: Medion Flash XL CF USB Device USB, F: COMPAQ DVD-ROM GD-8000, G: Onbekend, H: Onbekend, I: ATAPI iHAP122 8, J: Onbekend, K: GZENCFQ KPU3K5M SCSI CdRom Device, L: Onbekend, M: Onbekend, N: Onbekend

soundcard.gifGeluidskaart

• Fabrikant: C-Media
  • Model: C-Media AC97 Audio Device

videocard.gifVideokaart

• Model: NVIDIA GeForce 6200
  • Beeldprocessor: GeForce 6200 (0x0221)
  • Geheugengrootte: 256 MB VRAM
  • Stuurprogramma: nv4_disp.dll, versie 6.14.11.9038

display.gifBeeldscherm

• Fabrikant: Dell Computer Corp.
  • Model: Dell E771p
  • Schermresolutie: 1280x1024
  • Kleurdiepte: 32-bits
  • Frequentie: 60 Hz

mouse.gifMuis

• Fabrikant: (Standaard-systeemapparaten)
  • Model: USB-HID
  • Aantal knoppen: 3
  • Aansluiting: USB

keyboard.gifToetsenbord

• Model: Standaardtoetsenbord (101/102 toetsen) of Microsoft Natural PS/2-toetsenbord
  • Type: Uitgebreid (101 of 102 toetsen)
  • Functietoetsen: 12

networkcard.gifNetwerkkaart

• Model(len): 1394-netwerkkaart (Ethernet 802.3), VIA Rhine III Fast Ethernet Adapter (Ethernet 802.3)
  • Adressen: IP: 0.0.0.0, MAC: 00:0C:76:73:74:B6, DHCP: 192.168.1.254

directx.gifDirectX

• Versie: 9.0c

operatingsystem.gifBesturingssysteem

• Naam: Microsoft Windows XP Professional
  • Versie: 5.1.2600
  • Service Pack: Service Pack 3

info.gifGegenereerd door  fkinfotl.gifFlitskikker InfoTool (Versie 2.5.0.60)

ik weet het hou is al best oud maar kan ik er wel wat mee verder bouwen dan we oude of is dit de shit?

ik ben er van plan mijn gebruikelijke spellen op een hoger niveau te spelen zoals scareface

Bewerkt: door onbekendeIV

• Reacties 40
  • Bezichtigingen 2.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1477671
er is slecht nieuws :duh: .

mn vader wil zn pc terug en ik zit weer met me oude opgeschept! :(

kan ik dan nog wel wat met me oude doen?

een 'oude' is nooit te oud ^^ (tenzij de grafische kaart ofzo het begint te begeven, dan wel ^_^)

Als ik hier juist lees, zegt (bijna) iedereen dat je niet meer behoorlijk kan gamen op een P4. Mijn pc bewijst het tegendeel!!! een gewone P4 single core, clocked op 2.6 Ghz, 512 MBytes 400 Mhz DIMM ram geheugen, 94 MBytes videoRAM in een onboard kaart, en toch kan ik GTA SA spelen met goeie grafische kwaliteit en een 'redelijke' resolutie (1024 op 768 pixels in games en 1280 op 1024 bij het 'gewone' werk op de computer), zonder lagg.

Mijn raad is om eerst eens te kijken naar de games die je hebt en die waarvan je weet dat je ze zal kopen, en eens kijken naar de aanbevolen system requirements, en eens zien of je uitbreidingen kan vinden die toch wel wat beter is dan wat er aanbevolen word.

Geplaatst:
comment_1477682
een 'oude' is nooit te oud ^^ (tenzij de grafische kaart ofzo het begint te begeven, dan wel ^_^)

Als ik hier juist lees, zegt (bijna) iedereen dat je niet meer behoorlijk kan gamen op een P4. Mijn pc bewijst het tegendeel!!! een gewone P4 single core, clocked op 2.6 Ghz, 512 MBytes 400 Mhz DIMM ram geheugen, 94 MBytes videoRAM in een onboard kaart, en toch kan ik GTA SA spelen met goeie grafische kwaliteit en een 'redelijke' resolutie (1024 op 768 pixels in games en 1280 op 1024 bij het 'gewone' werk op de computer), zonder lagg.

Je spreekt jezelf tegen. GTA San Andreas is gebaseerd op een engine die ontwikkelt is aan het begin van 2001, we zijn inmiddels weer een jaar of 8 verder. Als je GTA San Andreas kan spelen, wil dat nog niet zeggen dat je behoorlijk kan gamen op een Pentium 4 met een crappy onboard kaart.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1477718
Dan noem je ook even een game op zeg :7

Want met jou stelling, kan ik ook nog op mijn Pentium 2 gamen, met Need For Speed Hot Pursuit :7

zul maar zeggen of ik wel mostwanted/carbon/prostreet aan kan en de sims 3 :7

Geplaatst:
comment_1477725

ok, ok, gta sa was misschien een slecht voorbeeld.

beter voorbeeld misschien? ik kan CoD 3 ook op high, sims 2 op high, richard burns rally op very high, most wanted ook op high/very high (hangt af hoelang de pc al aanligt ^^), fallout 3 zou ik op medium kunnen, ...

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1477737

beter voorbeeld misschien? ik kan CoD 3 ook op high, sims 2 op high, richard burns rally op very high, most wanted ook op high/very high (hangt af hoelang de pc al aanligt ^^), fallout 3 zou ik op medium kunnen, ...

koop gewoon een losse videokaart: mn geforce 6200 doet het nog beter!

Geplaatst:
comment_1477739

Zeg mij eens hoe jij CoD 3 op de PC speelt aub. :)

@Hieronder, CoD 3 is nooit uitgekomen voor de PC.

Bewerkt: door Djmaddox

Geplaatst:
comment_1477746

Met eens muis en toetsenbord.

Geplaatst:
comment_1477773

@Hieronder, CoD 3 is nooit uitgekomen voor de PC.

alles kan voor de pc ^^ nooit gehoord van emulators? normaal gebruik ik die nooit, maar voor CoD3 maak ik een uitzondering ^_^[/font]

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.